کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان قم:

طرح تجهیز ورزشگاه شهید حیدریان در سفر رئیس‌جمهور ‌مطرح می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 6 اسفند 1393 ساعت 14:15

قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه تکمیل ۳ طرح ورزشی در دستور کار مسئولان استانی قم قرار دارد گفت: طرح تجهیز ورزشگاه شهید حیدریان در سفر رئیس جمهور به قم مطرح می‌شود.


به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار داشت: با توجه به سفر رئیس‌جمهور به قم و فرصت مناسب برای تامین اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام، در نظر داریم طرح تجهیز ورزشگاه شهید حیدریان قم را در سفر رئیس جمهور به قم مطرح کنیم.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی استان محسوب می‌شود که میزبانی از بسیاری از رویدادهای ورزشی مهم کشور را بر عهده دارد و در نظر داریم این ورزشگاه را مورد بازسازی و تجهیز و توسعه قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: بخشی از این طرح شامل تجهیز بخش زمین فوتبال این ورزشگاه به جایگاه VVIP و تکمیل ساختمان‌های مجاور استادیوم فوتبال شهید حیدریان است تا به استانداردهای مورد نظر برای برگزاری دیدارهای رسمی لیگ برتری نزدیک شود.

عابدی بیان کرد: پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر انتقال دیدارهای تیم صبای قم از ورزشگاه یادگام امام (ره) به ورزشگاه شهید حیدریان مطرح شده و در صورت فراهم سازی این استاندارد‌ها می‌توانیم این کار را عملی کنیم.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از طرح تجهیز و نوسازی ورزشگاه شهید حیدریان مربوط به بازسازی دفتر مشترک هیئت‌های ورزشی استان قم، خوابگاه ورزشکاران مه‌مان، سالن ۲۰۰۰ نفری، تالار بدمینتون مرحوم فره‌مند، پارکینگ و ورودی این ورزشگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان کرد: طرح دیگری که امیدواریم اعتبارات تکمیل آن در سفر رئیس‌جمهور تامین شود زمین‌های روباز مجموعه ورزشی پردیسان قم است که بخشی از آن ساخته شده و بقیه کار آن نیمه تمام مانده است و می‌توان از آن در زمینه توسعه فضاهای ورزشی استان استفاده کرد.

عابدی تصریح کرد: تکمیل سالن ورزشی پوریای ولی در منطقه جواد الائمه (ع) قم سومین و آخرین طرحی است که در سفر ریاست جمهوری به قم مطرح می‌شود و امیدواریم اعتبارات لازم برای این ۳ طرح در اختیار ما قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکید مسئولان بر این بوده که در سفر رئیس‌جمهور به قم طرح‌هایی مطرح شود که پیشرفت فیزیکی داشته و بخشی از عملیات احداث آن انجام شده است و رویکرد موجود، رویکرد تکمیل طرح‌های گذشته و بهسازی و تجهیز است.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 29203

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/29203/طرح-تجهیز-ورزشگاه-شهید-حیدریان-سفر-رئیس-جمهور-مطرح-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir