کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی استاندار قم:

جوانان قمی با روحیه جهادی خود مشکلات روستاهای قم را رفع سازند

سايت خبری قم خبر , 25 اسفند 1393 ساعت 12:50

قم نیوز: معاون سیاسی استاندارقم با اشاره به مشکلات روستاهای قم و اهمیت توجه به آن‌ها گفت: استان قم روستاهایی دارد که نیاز به توسعه و بهسازی دارند که روحیه جهادی نسل جوان در آنجا کارساز است و سبب کمک به مردم محروم و رفع نیاز‌های آن‌ها می‌شود.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوی راهیان نور یاد دفاع مقدس را در خاطر‌ها زنده نگه می‌دارد و سبب می‌شود تا جوانانی که دفاع مقدس را ندیده‌اند با حضور در مناطق عملیاتی ازنزدیک با آن آشنا شوند.

معاون سیاسی استاندار قم افزود: ما اسطوره‌هایی در دوران دفاع مقدس داشتیم که اگر امروز بخواهیم تا رشادت‌های آن هارا شرح دهیم نسل جوان آن را باور نمی‌کند ولی اگر جوانان ما به مناطق عملیاتی بروند و از نزدیک یادمان شهدا وایثار و جوانمردی رزمندگان را ببینند متوجه می‌شوندکه دفاع مقدس برای کشور ایران و جهان اسلام چه تاثیرات مهمی را داشته است.

بنایی با تاکید بر لزوم حضور نسل جوان در مناطق عملیاتی بیان کرد: راهیان نور برای نسل جوان یک فرصت مناسب است و مدیران کشور باید شرایط را برای حضور در مناطق عملیاتی آماده کنند و جوانان ما را با دفاع مقدس آشنا سازند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی فرصت مناسبی جهت خودسازی نسل جوان است عنوان کرد: اردوهای جهادی برگرفته از جهاد دفاع مقدس است و به جوانان و نوجوانان ما حس امید و ابتکار عمل می‌دهد و اعتماد به نفس را برای آن ما زنده می‌کند.

معاون سیاسی استاندار قم تصریح کرد: زمانی که کشورما مورد هجوم دشمنان قرار گرفت ما هیچ امکاناتی نداشتیم و با دست خالی از این کشور و انقلاب دفاع کردیم و امروز هنگامی که جوانان به اردوهای جهادی می‌روند با ایده‌ها و تفکرات بسیجی و روحیه جهادی آشنا می‌شوند که این موضوع زمینه‌ای می‌شود تا تحول و پیشرفت خوبی در کشورایجاد کنند.

بنایی با اشاره به مشکلات روستاهای قم و اهمیت توجه به آن‌ها تصریح کرد: استان قم روستاهایی دارد که نیاز به توسعه و بهسازی دارند که روحیه جهادی نسل جوان در آنجا کارساز است و سبب کمک به مردم محروم و رفع نیاز‌های آن‌ها می‌شود.

بنایی اظهار داشت: دولت باید کمک کند و تسهیلاتی را فراهم کند تا مشکلات روستانشینان استان قم رفع شود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29453

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/29453/جوانان-قمی-روحیه-جهادی-خود-مشکلات-روستاهای-قم-رفع-سازند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir