کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اورژانس قم:

آخرین چهارشنبه سال در قم ۱۵ مصدوم برجای گذاشت‌

خبرگزاری تسنیم , 27 اسفند 1393 ساعت 12:12

قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از مجروحیت ۱۵ نفر در حوادث آخرین چهارشنبه سال خبر داد و گفت: ۱۴ مرد و یک زن آسیب دیدگان حادثه آخرین چهارشنبه سال در قم بودند.


به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری بااشاره به آمار حوادث چهارشنبه آخر سال در قم، اظهار داشت: در شب گذشته ۱۵ نفر از مردم استان در حوادث آخرین چهارشنبه سال مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به محدوده سنی و جنسیت آسیب دیدگان افزود: این افراد که یک زن و ۱۴ مرد بوده‌اند در سنین ۹ تا ۷۲ سال قرار داشتند.

وی با اشاره به وضعیت آسیب دیدگان تصریح کرد: در شب گذشته یک نفر آقا ۵۵ ساله دچار سوختگی و پارگی دست شد و یک کودک نه ساله نیز از ناحیه گردن دچار پارگی شد که به بیمارستان ارجاع داده شدند.

باقری با اشاره به وضعیت ۱۳ آسیب دیگر آخرین چهارشنبه سال عنوان کرد: این افراد دارای جراحات سطحی بودند که پس دریافت خدمات پزشکی در محل حادثه و یا مراکز درمانی مرخص شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به آمار مجروحان سال گذشته آخرین چهارشنبه سال در قم خاطرنشان کرد: این آمار در سال گذشته شش نفر بود که امسال افزایش داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 29476

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/29476/آخرین-چهارشنبه-سال-قم-۱۵-مصدوم-برجای-گذاشت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir