کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار قم:

بیش از ۳۰۰ هزار نفر در مدارس قم اسکان داده شدند

خبرگزاری تسنیم , 8 فروردين 1394 ساعت 16:14

قم نیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: در ایام نوروز ۴۴۰ مدرسه در استان قم برای اسکان مسافران آماده شده است که تاکنون ۳۰۹ هزار و ۵۲۳ مسافر در آن‌ها اسکان داده شده‌اند.


به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور با اشاره به اینکه به دلیل حجم زیاد مسافران در قم مکان‌هایی مانند بوستان‌ها و حسینیه‌ها را نیز برای اسکان مسافران استفاده کرده‌ایم اظهار داشت: از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال ۹۳ تا پایان روز هفتم فروردین ۵۰۵ هزار و۹۶ مسافر در اماکنی مانند حسینیه‌ها، خوابگاه‌ها، بوستان‌ها، تکایا، مهمانسرای ادارات و سالن‌های ورزشی اسکان یافتند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مانند سال‌های گذشته فعالیت خوبی در زمینه اسکان مسافران داشته است افزود: در ایام نوروز ۴۴۰ مدرسه برای اسکان مسافران آماده شده است که تاکنون ۳۰۹ هزار و ۵۲۳ مسافر در آن اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از مسافران در هتل‌ها و مه‌مان سرا سکونت داشتند خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۶ هزار و ۱۹۲ مسافر نوروزی در این اماکن سکونت داشتند که تعداد سه هزار و ۵۵۶ زائر غیر ایرانی را نیز شامل می‌شود.

عالی‌پور با بیان اینکه از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال ۹۳ تا پایان روز هفتم فروردین ماه جاری طبق آمار، پنج میلیون و۴۱۳هزار و ۳۴۶ نفر مسافر وارد استان قم شده‌اند، تصریح کرد: در این بین نزدیک به چهار میلیون و ۸۶۷ هزارو ۷۲۲ زائر به شهر قم وارد شده‌اند.

سرپرست معاونت اموز زائران استانداری قم با اشاره به فعالیت مستمر ناوگان ریلی قم در نوروز افزود: تاکنون در ایام تعطیلات نوروز حدود ۲۱هزار و ۶۰۰ نفر برای مسافرت به استان قم از ناوگان ریلی استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 29577

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/29577/بیش-۳۰۰-هزار-نفر-مدارس-قم-اسکان-داده-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir