?>?> قم نیوز - تخصیص درآمد حق پخش تلویزیونی بخشی از مشکلات صبا را حل می‌کند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل باشگاه صبای قم:

تخصیص درآمد حق پخش تلویزیونی بخشی از مشکلات صبا را حل می‌کند

خبرگزاری تسنیم , 18 فروردين 1394 ساعت 8:54

قم نیوز: مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه قسمتی از بودجه این فصل صبا در پرداخت بدهی‌های فصول گذشته صرف شد، گفت: تخصیص درآمد حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ بخشی از مشکلات صبا را حل می‌کند.


به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: صبا همانند همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارد که بخشی از این مشکلات مالی مربوط به گذشته است و قسمتی از بودجه امسال باشگاه و منابع مالی جذب شده در این فصل به پرداخت مطالبات بازیکنان از فصول قبل اختصاص یافت.

وی افزود: بدهی مربوط به فصول گذشته، مبلغ قابل توجهی بود و شاید اگر آن مبالغ به جای هزینه شدن برای پرداخت بدهی، در تیم این فصل صبا هزینه می‌شد، هرگز با مشکلاتی که امسال داشتیم، برخورد نمی‌کردیم و ۸۰ درصد پرداخت‌هایمان را تاکنون انجام داده بودیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: به بازیکنانمان قول داده بودیم که ۲۰ درصد مبالغ قراردادشان را تا شب عید، پرداخت کنیم که به دلیل مشکلات اداری این پرداخت با توقف روبه‌رو شد و در نهایت در تاریخ ۷ فروردین ماه، ۱۰ درصد پرداخت کردیم و تا پایان فروردین ۱۰ درصد دیگر به آن‌ها پرداخت کنیم که مجموع پرداختی ما حدود ۵۰ درصد می‌شود.

جهان بینی بیان کرد: سازمان لیگ در ابتدای فصل قول داده بود از منابع درآمدی همانند تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی، مبالغی در حدود ۴۰ درصد هزینه‌های باشگاه‌ها را پرداخت کند که هنوز از آن بخش چیزی دست ما را نگرفته است.

وی عنوان کرد: طبیعی است که اگر این اتفاق رخ دهد و بر اساس قولی که رئیس سازمان لیگ و همکارانشان داده‌اند این مبالغ زود‌تر در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد، می‌توانیم حتی ۲۰ درصد دیگر را به‌زودی به بازیکنانمان پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: در بازی‌های گذشته مثل بازی با پدیده یا تراکتورسازی، بازیکنان ما شایستگی پیروزی را داشتند اما اتفاقاتی افتاد که از پیروزی دور ماندیم و تیم ما تیم جوان و با انگیزه‌ای است که شایستگی آن حضور در رده‌های بالا‌تر لیگ است.

جهان بینی خاطرنشان کرد: در صورتی که برخی اشتباهات داوری یا بداقبالی ما نبود باید حالا در جمع ۵ تیم بر‌تر لیگ قرار داشتیم اما در هر صورت تلاش بازیکنان و کادر فنی تاکنون شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 29705

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/29705/تخصیص-درآمد-حق-پخش-تلویزیونی-بخشی-مشکلات-صبا-حل-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir