کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با ایام نیمه‌شعبان صورت گرفت

برقراری ۱۷۰۰ تماس با اورژانس قم

خبرگزاری فارس , 14 خرداد 1394 ساعت 19:57

قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با اشاره به عملکرد اورژانس قم در ایام نیمه‌شعبان گفت: در این مدت یک‌هزار و ۷۴۶ تماس با اورژانس قم برقرار شد که منجر به انجام ۳۳۴ ماموریت اورژانسی شد.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی با اشاره به حساسیت موجود در ایام نیمه‌شعبان و همزمانی آن با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: پرسنل اورژانس قم در این ایام به صورت آماده‌باش مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: در دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی قم ۱۲۹ مورد تصادف روی داد که این حوادث ۱۴۶ نفر مجروح بر جای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با اعلام اینکه طی این مدت بالگرد اورژانس قم دو بار به پرواز درآمد بیان کرد: در نیمه‌شعبان ۵۲ بیمار و مجروح توسط اورژانس به بیمارستان عاشقان ولایت منتقل شدند.

حسنی واژگونی خودروی ال‌۹۰ در جاده گرمسار را از جمله حوادث این مدت برشمرد و افزود: این حادثه با مجروح شدن سه نفر همراه بود.

وی به برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با پژوی ۴۰۵ اشاره کرد و گفت: در این حادثه که در اتوبان قم ـ کاشان روی داد چهار نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: برخورد پراید با وانت در جاده اراک به قم نیز سه مجروح در پی داشت.

حسنی با اشاره به دو حادثه تصادف موتور افزود: این حادثه در جاده جنت‌آباد روی داد که با مجروح شدن هشت نفر همراه بود.

وی با اشاره به عملکرد اورژانس قم در ایام نیمه‌شعبان یادآور شد: در این مدت یک‌هزار و ۷۴۶ تماس با اورژانس قم برقرار شد که منجر به انجام ۳۳۴ ماموریت اورژانسی شد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30641

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/30641/برقراری-۱۷۰۰-تماس-اورژانس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir