کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون آبفای روستایی قم:

طرح تعویض ۹ هزار کنتور خراب مشترکان آبفای روستایی قم اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 7 مرداد 1394 ساعت 18:10

قم نیوز: معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آبفای روستایی قم از تعویض تمامی کنتورهای خراب مشترکین روستایی استان تا پایان سال ۹۵ خبر داد و گفت: در سال ۹۳ بیش از ۹ هزار کنتور خراب شناسایی که تعویض ۳ هزار مورد آن انجام شده است.


به گزارش قم نیوز، محمداحمد جبلی با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم در راستای حل مشکل آب در روستاهای استان اظهارداشت: آبفای روستایی بیش از ۲۹ هزار مشترک را در روستاها تحت پوشش دارد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با اشاره به اینکه استان قم ۱۹۳ روستا دارد که ۱۵۰ مورد آن تحت پوشش شرکت است، افزود: مسئله هدر رفت آب از جمله مسائلی است که مورد توجه قرار دارد بطوری که هدر رفت آب بدون درآمد در سال ۹۲ ، ۴۲ درصد ثبت شده بود و که این موضوع در سال ۹۳ با کاهش ۳۰ درصدی مواجه شد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی قم تعداد ۲۹ هزار و ۷۶۲ مشترک را تحت پوشش دارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شد که با این اقدام حدود ۴۰۰ هزار مترمکعب آب به مجموعه برگشت و به حجم آب فروش رفته اضافه شد.

جبلی از تعویض تمامی کنتورهای خراب مشترکین آب و فاضلاب روستایی استان قم تا پایان سال ۹۵ خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ بیش از ۹ هزار کنتور خراب شناسایی که تعویض ۳ هزار مورد آن انجام شد که با تعویض کنتورهای خراب می‌توان میزان مصرف و هدر رفت واقعی آب را به دست آورد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 31711

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/31711/طرح-تعویض-۹-هزار-کنتور-خراب-مشترکان-آبفای-روستایی-قم-اجرا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir