کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دو هفته اخیر صورت گرفت

کاهش بیش از ۴۱ میلیارد ریال حجم معاملات سهام در قم

خبرگزاری فارس , 7 شهريور 1394 ساعت 23:20

قم نگار: حجم سهام معامله شده در تالار بورس منطقه‌ای قم در دو هفته اخیر ۴۱ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال با کاهش مواجه شد.


به گزارش قم نگار، حسین مروجی با تبیین گزارش تالار بورس اوراق منطقه‌ای قم در دو هفته اخیر اظهار داشت: ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم معامله شده در هفته پایانی مرداد ماه ۹۰میلیارد و ۳۹۲ میلیون و ۷۶۵ هزار ریال بود که در هفته نخست شهریور ماه این رقم به ۴۸ میلیارد و ۷۰۹ میلیون و ۹۷۷ هزار ریال رسید.

وی حجم سهام و حق تقدم معامله شده در هفته پایانی مرداد ماه را ۴۸ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۵ سهم ذکر کرد و گفت: این شمار سهم در هفته نخست شهریور ماه به ۲۷ میلیون و ۸۰ هزار و ۷۰۳ سهم رسید.

مدیرکل بورس منطقه‌ای قم همچنین تعداد کدهای جدید را در هفته پایانی مرداد ماه ۷۴ کد عنوان کرد و گفت: در هفته نخست شهریور ماه شمار کدهای جدید به ۹۵ کد افزایش یافت.

وی شمار شرکت‌های معامله شده را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعداد شرکت‌هایی که سهام آنها معامله شده در هفته نخست شهریور ماه نسبت به هفته قبل از آن از ۱۲۸ شرکت به ۱۲۰ شرکت کاهش یافت.

مروجی درصد خرید و فروش در دو هفته اخیر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در هفته نخست شهریور ماه ۴۶ درصد خرید در بورس صورت گرفت که نسبت به هفته قبل از آن این میزان ۶ درصد افزایش داشت.

مدیرکل بورس منطقه‌ای قم همچنین درصد فروش در بورس منطقه‌ای را در این مدت مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در هفته نخست شهریور ماه ۵۴ درصد فروش صورت گرفت که نسبت به هفته قبل از آن با چهار درصد کاهش مواجه شد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32305

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/32305/کاهش-بیش-۴۱-میلیارد-ریال-حجم-معاملات-سهام-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir