کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی زوج‌های جوان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 20 مهر 1394 ساعت 9:14

قم نگار: معاون اداره کل ورزش و جوانان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی زوج‌های جوان با محوریت اشاعه فرهنگ ورزش در خانواده در قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نگار، روح‌الله رمضانی اظهار داشت: با توجه به آغاز برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در قم و اجرای بخشی از برنامه بر پایه حوزه فرهنگی، فعالیت‌هایی در بخش خانواده، ورزش و فرهنگ در دستور کار قرار گرفته است که تا پایان هفته تربیت بدنی به تناوب به اجرا در می‌آید.

وی افزود: در همین راستا، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی زوج‌های جوان در قم برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این جشنواره تحکیم بنیان خانواده، ایجاد شور و نشاط در زوج‌های جوان و اشاعه فرهنگ ورزش در خانواده است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان گفت: این جشنواره در ۲ بخش فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود و زوج‌های جوان با حضور در این جشنواره در بخش فرهنگی در مسابقه کتابخوانی و نهج‌البلاغه شرکت می‌کنند.

رمضانی بیان کرد: در بخش ورزشی نیز مسابقات دارت، مینی گلف، پرتاب حلقه و تیراندازی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است و این جشنواره قرار است عصر دوشنبه ۲۰ مهر در مجموعه فرهنگی ورزشی خورشید در قم برگزار شود.

وی عنوان کرد: علاقمندان به حضور در این جشنواره از میان زوج‌های جوان باید از طریق سامانه پیامکی ثبت شده در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با ارسال نام و نام خانوادگی با موضوع شرکت در جشنواره در آن ثبت نام کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: برنامه‌های دیگری نیز در حوزه فرهنگی در هفته تربیت بدنی و ورزش در نظر گرفته شده است که تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار و مراسم غباروبی از مزار شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

رمضانی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی و در محوری همسو با ورزش، طرح تجهیز اماکن ورزشی به کتابخانه مطرح شده است و قرار است ۲ فضای ورزشی در قم در ایام هفته تربیت بدنی به کتابخانه مجهز شوند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 33079

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/33079/نخستین-جشنواره-فرهنگی-ورزشی-زوج-های-جوان-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir