کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت بسیج سازندگی از کارآفرینی دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس , 29 آبان 1400 ساعت 11:12

تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) در راستای توانمندسازی و حمایت از بانوان دانشجوی کارآفرین این دانشگاه به امضا رسید.


به گزارش قم نیوز همزمان با هفته بسیج نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) با حضور محمود داودآبادی جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم،  نسرین صادق‌زاده سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) و جمعی از معاونان و مسؤولان دو مجموعه برگزار شد.

صادق زاده با بیان اینکه امیدواریم این همکاری با بسیج سازندگی باعث افزایش توانمندی بانوان استان و کشور شود، اظهار کرد: دانشگاه حضرت معصومه(س) دانشگاهی جوان با رشته‌های مختلف و مرتبط با صنعت و تولید است و ما همچنان به دنبال رشته‌های جدید هستیم تا به سمت تحقق دانشگاه کارآفرین حرکت کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری وزارت علوم و سازمان هایی مانند بسیج سازندگی به دنبال افزایش ظرفیت این دانشگاه هستیم تا بتوانیم با تربیت نیروهای متخصص در رفع موانع تولید، افزایش اشتغال و جهش تولید قدم برداریم.

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه پروژه‌ها و پایان نامه‌های این دانشگاه را به سمت پروژه‌های تحقیقاتی و کارآمد هدایت می‌کنیم، گفت: در تلاش هستیم تا پایان نامه‌ها و پژوهش‌های دانشگاه را به سمت کاربردی و تجاری شدن ببریم  و امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه همکاری بتواند ظرفیت‌های بسیج سازندگی و دانشگاه را در کنار هم قرار دهد تا در راستای اشتغال و توانمندسازی بانوان کشورمان گام برداریم.

داودآبادی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه فعالیت در دانشگاه حضرت معصومه(س) بر اساس نیاز واقعی جهش تولید است، گفت: در موضوع تولید، توزیع و مصرف، شناسایی، شبکه سازی و توانمند سازی که موظرد نظر بسیج سازندگی است در این دانشگاه دنبال می‌شود و ما به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه استعدادیابی قبل از ورود هیجانی به بازار کار یکی از ضروریت‌های جهش تولید است، ابراز کرد: دانشجویانی که بتوانند رشته تحصیلی را به صورت کاملاً تخصصی و علمی فرا بگیرند قطعاً از حمایت‌های بسیج سازندگی از جمله مشاوره‌های شغلی و حمایت‌های مالی و دریافت منابع ارزان قیمت می‌توانند بهره‌مند شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دستاورد این جلسه کنار هم قرارگرفتن دانش، تخصص، تجربه و توان اجرایی است که می‌تواند سرمایه انسانی گران‌بهایی را که در این دانشگاه مشغول به تحصیل است را به جریان اشتغالزایی و کارآفرینی کشور متصل کند و در راستای تحقق جهش تولید به حرکت دربیاورد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین دومجموعه توسط مسؤولان به امضا رسید.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 101127

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101127/حمایت-بسیج-سازندگی-کارآفرینی-دانشجویان-دانشگاه-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir