کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سالگرد سفر رهبری به قم صورت گرفت؛

بهره برداری از 8 پر‍وژه آموزش و پرورش در قم

خبرگزاری فارس , 1 آبان 1390 ساعت 16:02

قم نیوز: همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در قم به صورت نمادین از هشت پروژه آموزشی در مدرسه حائری بهره برداری و عملیات اجرایی 46 پروژه دیگر آموزش و پرورش با حضور استاندار قم آغاز شد.


به گزارش قم نیوز، همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در قم به صورت نمادین از هشت پروژه آموزشی در مدرسه حائری بهره برداری و عملیات اجرایی ۴۶ پروژه دیگر آموزش و پرورش با حضور استاندار قم آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با گرامیداشت ایام سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به قم اظهار داشت: این سفر برای همه بخش‌های اجرایی استان قم برکات فراوانی داشت که از آن جمله می‌توان به توجه وی‍ژه به بخش آموزش و پرورش با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی با ابراز خرسندی از اجرایی شدن موفقیت‌آمیز پروژه‌ها و طرح‌های آموزشی حوزه‌های مختلف در سال‌های گذشته در استان قم، ابراز امیدواری کرد: با عنایت ویژه مسئولان امر کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

محمد حسین امین جعفری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به مناسبت سالگرد سفر رهبر انقلاب به قم عملیات اجرایی ۲۷ مدرسه، ۱۱ سالن ورزشی، چهار مدرسه کودکان استثنایی و دو استخر به صورت همزمان آغاز شده است.

وی همچنین از افتتاح مدرسه ابتدایی شهید حائری در منطقه خاکفرج خبر داد و گفت: این مدرسه شامل ۱۲ کلاس و هزار و ۴۶۲ متر مربع زیربنا است که در حال حاضر ۳۳۰ دانش‌آموز در آن به تحصیل اشتغال دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: همزمان با افتتاح مدرسه حائری، هفت مدرسه دیگر در نقاط مختلف شهر قم مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 1024

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1024/بهره-برداری-8-پر-وژه-آموزش-پرورش-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir