کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس قم با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند

خبرگزاری مهر , 18 اسفند 1400 ساعت 15:19

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.


به گزارش قم نیوز سردار بهادر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نیست و رویکرد پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال یک نگاه اجتماعی و پیشگیرانه است.

وی با بیان اینکه آداب و رسوم گذشتگان نباید تبدیل به فرصتی برای هنجارشکنان و ایراد صدمه و آسیب به مردم و خانواده‌ها شود، افزود: با افراد معدودی که بخواهند آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با همکاری مطلوب دستگاه قضائی استان، برخورد قاطع خواهد شد.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: ویژگی سنی نوجوانان و جوانان قرارگیری افراد در حالات هیجانی بوده به طوری که این حالات یکی از نیازهای این سنین است و باید به نحو صحیح مدیریت شود.

وی نقش والدین و جامعه را در ایجاد فرصتی جدید برای تخلیه هیجانات روحی فرزندان، مهم خواند و تصریح کرد: مسئولان شهری می‌توانند با همکاری خانواده‌ها در این خصوص برنامه ریزی و مدیریت کنند.

سردار اسماعیلی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال و برخورد قاطع با هنجارشکنان خبر داد و افزود: مردم شریف استان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 103252

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/103252/پلیس-قم-هنجارشکنان-چهارشنبه-آخر-سال-قاطعانه-برخورد-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir