کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

محوریت مهارت در آموزش دانشجویان نیازمند تعامل فرابخشی است

خبرگزاری مهر , 2 خرداد 1401 ساعت 19:48

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محوریت مهارت در آموزش دانشجویان را نیازمند تعامل فرابخشی و نقش آفرینی وزارتخانه‌های مسئول و نهادهای مرتبط بخش دولتی و خصوصی دانست.


به گزارش قم نیوز محمد علی زلفی‌گل، پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید خود از دانشگاه صنعتی قم در جمع خبرنگاران بر تاکید بر حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: به منظور سرعت بخشی به مراکز دانش بنیان، توسعه مراکز رشد، پردیس‌های فناوری و پارک‌های علم و فناوری در برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در اولویت قرار دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از نهادها و ارگان‌هایی که قصد ایجاد پردیس‌های فناوری دارند در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند حمایت خواهد کرد تا صاحبان ایده با حضور در این مراکز بتوانند مسیر تبدیل ایده به عمل را طی کنند.

وی همچنین بیان داشت: انجام حمایت‌های لازم از شرکت‌های دانش بنیان که دارای مجوز هستند از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب ارائه تسهیلات دنبال می‌شود.

زلفی‌گل، با تاکید بر اینکه محور کردن مهارت در آموزش موضوع مهمی است افزود: این امر نیازمند تعامل فرابخشی است که در این راستا وزارت خانه‌های مسئول و نهادهای بخش دولتی و خصوصی می‌بایست ایفای نقش کنند و امکانات مورد نیاز در اختیار دانشجویان برای تحقق این مسئله قرار گیرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 104467

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104467/محوریت-مهارت-آموزش-دانشجویان-نیازمند-تعامل-فرابخشی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir