کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پنج واحد صنعتی دراستان قم آماده افتتاح است

قم نیوز , 12 تير 1401 ساعت 10:01

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در راستای افزایش توان تولید در تیرماه جاری، پنج واحد صنعتی دراین استان به بهره برداری می‌رسد.


به گزارش قم نیوز اکبر ابدالی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: این واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری نزدیک به پنج‌هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۹۸ نفر در قم آغاز به کار می‌کنند و با بهره‌برداری از آن‌ها توان استان در زمینه تولید محصولاتی همچون ظروف یکبار مصرف از کاغذ و مقوا،‌ ورق کامپوند و گرانول پلیمری، انواع پریفرم و سایر اقلام صنعتی، افزایش می‌یابد.

وی افزود: برنامه افتتاح واحدهای صنعتی درقم طی سال‌جاری به مناسبت‌های مختلف همچون هفته دولت در شهریورماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه نیز ادامه می‌یابد و بخش صنعت استان در مسیر تقویت توان تولید و اشتغالزایی از همه ظرفیت‌های در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز سطح فعالیت‌های تولیدی در قم به نقطه‌ای رسیده‌است که شمار قابل توجهی از واحدهای صنعتی برای توسعه فعالیت خود نیازمند نیروی کار جدید هستند و بازار کار خوبی برای افراد علاقه‌مند به اشتغال در بخش‌های صنعتی و تولیدی در قم به وجود آمده‌است.

ابدالی تاکید کرد: افزایش تعداد واحدهای صنعتی، تنوع محصولات تولید شده و نیاز کارخانه‌ها به نیروی انسانی همه نشان از آن دارد که بخش صنعت قم از نظر کمی با رشد چشمگیری مواجه‌شده و اکنون نیاز است که علاوه بر آن به بحث عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در استان به صورت ویژه توجه شود.

وی افزود: در همین رابطه تلاش خواهیم کرد تا سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در قم بیشتر در بخش تولید محصولات راهبردی، دانش‌بنیان، پاک و مورد نیاز کشور باشد و در این خصوص حمایت‌های لازم نیز از افراد علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های تولیدی در قم به‌عمل خواهد آمد.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 105095

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105095/پنج-واحد-صنعتی-دراستان-قم-آماده-افتتاح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir