کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه قم: کاندیدها باید در چهارچوب قانون حرکت کنند

قم نیوز , 20 بهمن 1402 ساعت 13:41

گزارشگر : تحریریه قم نیوز

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، در در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم عنوان کرد: که کاندیداها و حامیان آنان باید در چهارچوب قانون حرکت کنند، تا پس از انتخابات کوچک‌ترین نقطه ضعفی را دشمنان پیدا نکنند و بزرگنمایی نشود.


به گزارش قم نیوز،آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: شعبان ماه با عظمت و ماه فرزندان پیامبر اسلام است که باید قدردان آن باشیم.

خطیب جمعه قم با اسلام به بعثت پیامبر اکرم گفت: بعثت سرآغاز بزرگترین تحولات در تاریخ بشریت بود.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما ریشه در بعثت دارد، چرا که انقلاب دارای ویژگی هدایت‌گری و برانگیختگی و به صحنه آوردن اراده ملت بود که این ویژگی‌ها در بعثت پیامبر نیز به چشم می‌خورد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: امام راحل تاکید داشت که طاغوت باید برود و ملت باید انقلابی زندگی کند و مردم قم پایه گذار حرکت انقلاب بزرگ بودند و پشتیبانان آن روز امام راحل مردم قم بودند که برخی از استان‌ها و شهرهای دیگر نیز به جمع حرکت مردم قم پیوستند و این حرکت در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد.

خطیب جمعه قم گفت: ۴۵ سال انقلاب در برابر همه ناملایمات سربلند ایستاده و در برابر جنگ و تحریم و نامهربانی‌های مزدوران داخلی و جاسوسان اجانب سربلند ایستاده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ۲۲ بهمن امسال باید در تاریخ این کشور به عنوان یک حماسه دیگر رقم بخورد.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و اگر دشمن این حماسه‌ها را ببیند، دست و پای خود را جمع خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شرکت ملت ایران با درصد بالای حضور در عرصه انتخابات تا مدت‌ها طمع دشمنان نسبت به کشور و انقلاب را از بین خواهد برد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: کاندیداها و حامیان آنان باید در چهارچوب قانون حرکت کنند، تا پس از انتخابات کوچک‌ترین نقطه ضعفی را دشمنان پیدا نکنند و بزرگنمایی نشود و دشمن باید بداند ملت ایران از ابتدای انقلاب این شایستگی را داشته و تا آخرین روز بدان توجه دارد.

امام جمعه قم با اشاره به حوادث غزه گفت: امروز به برکت نظام اسلامی ما در کشور امنیت داریم اما باید به این امر توجه داشت که امروز در غزه هزاران نفر داغدار هستند و مصیبت‌های سنگینی را تحمل می‌کنند و زیر بمباران بی امان رژیم اشغالگر قدس روزگار خود را سپری می‌کنند که از خداوند می‌خواهیم شر این دشمنان امت اسلام را از سرزمین‌های اشغالی بر دارد و نصرت خود را نصیب ملت مظلوم فلسطین گرداند.


کد مطلب: 110186

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/110186/امام-جمعه-قم-کاندیدها-باید-چهارچوب-قانون-حرکت-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir