کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلالی:

بیش از 1100 خانواده روستایی از مسکن طرح هادی بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری مهر , 8 بهمن 1391 ساعت 19:45

قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از بهره مندی بیش از هزار و 170خانواده روستایی از مسکن طرح هادی به اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی در نشست مطبوعاتی به معرفی نحوه فعالیت کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجرپرداخت و اظهار داشت: هفت طرح مسکن به اعتبارهشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ویژه روستائیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قم در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: از ۴۰ واحد مسکن روستایی دیگر نیز در ایام دهه فجر به اعتبار ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود که اعتبار آن درسفر مقام معظم رهبری تامین شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: یک مدرسه توسط خیر مدرسه ساز و با حضور خیرین استان در بلوار جمهوری روز ۱۵ بهمن ماه کلنگ زنی می شود.

وی بیان داشت: کمک هزینه جهیزیه به ۳۰۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد قم با اعتبار چهارمیلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ایام دهه فجر اعطا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم عنوان کرد: توزیع سبد کالا به سه هزار و ۲۰۰ خانواده روستایی تحت حمایت کمیته امداد تا سقف ۱۱۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر انجام می شود.

وی اضافه کرد : بیش از ۱۰۰ خانواده روستایی نیازمند در روستاهای استان شناسایی شده اند که آن ها نیز از این سبد کالا بهره مند می شوند.

جلالی ادامه داد: تمام اعتبارات این کار با کمک های مردمی تامین شده است.

تجلیل از دانشجویان برتر فراخوان مقاله سبک زندگی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم ابرازداشت: دانشجویان برتر تحت پوشش کمیته امداد که بهترین مقاله سبک زندگی را ارائه داده اند ، طی همایشی تجلیل می شوند.

وی تصریح کرد: بازدید از مراکز نگهداری معلولین و خانواده های شهدا و تجلیل از خانواده های شهدای خیر از دیگر برنامه های مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) قم در ایام دهه فجراست.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11500

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11500/بیش-1100-خانواده-روستایی-مسکن-طرح-هادی-بهره-مند-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir