کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

19 بهمن

جشن انقلاب ویژه بانوان در بوستان نرگس قم برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر , 17 بهمن 1391 ساعت 18:01

قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشن انقلاب ویژه بانوان در بوستان نرگس در 19 بهمن ماه خبر داد.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفایی بیان کرد: در دهه مبارک فجر جشن انقلاب در محلات و مناطق مختلف شهری در هشت مسجد واقع در هشت منطقه شهری برگزار می شود که در این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شده و پرسش و پاسخ مردمی پیرامون مسائل شهری با حضور شهردار مناطق برگزار می شود.

وی گفت: جشن انقلاب ویژه بانوان نیز در ۱۹ بهمن در بوستان نرگس برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم بیان کرد: همایش جوان، انقلاب، انتظار نیز در روز ۱۷ بهمن ماه در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ در اردوگاه یاوران مهدی واقع در جمکران با مشارکت کانون فرهنگی مساجد برگزار می شود.

برگزاری مسابقه طلوع
وی گفت: مسابقه طلوع نیز با موضوعات انقلاب، اهل بیت و حضرت معصومه(س) نیز در قالب مسابقه ای فرهنگی برگزار می‌شود و به برندگان در مسابقه جوایزی از قبیل حج عمره، کربلا و مشهد مقدس اهدا می شود و علاقمندان نیز می‌توانند سئوالات مسابقه را از مناطق شهرداری، کانون های مساجد و یا اینترنت دریافت کرده و پاسخ را پیامک کنند.

وفایی بیان کرد: اتوگالری نیز به مناسبت دهه مبارک فجر مستقر شده است که نمایشگاهی سیار است و در یکی از اتوبوس های فرهنگی شهرداری ایجاد شده و عکس هایی مرتبط با دهه فجر در آن نمایش داده می شود.

وی تصریح کرد: مشارکت در عطر افشانی و مهمانی لاله ها در گلزار شهدا از دیگر برنامه های شهرداری است.

برگزاری برنامه پرده خوانی انقلاب
وی گفت: برنامه پرده خوانی انقلاب در ۴۰ مسجد در سطح شهر توسط روحانیون اجرا می شود.

وفایی با اشاره به اینکه در روز ۲۲ بهمن نمایشگاه سیار برگزار می شود افزود: در این نمایشگاه تصاویر و نوشته هایی مرتبط با ۲۲ بهمن توسط گروهی ۱۵۰ نفره در مسیر راهپیمایی به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11691

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11691/جشن-انقلاب-ویژه-بانوان-بوستان-نرگس-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir