کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس انجمن فلوربال قم:

نخستین دوره مربیگری فلوربال بانوان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 23 بهمن 1391 ساعت 9:13

قم نیوز: رئیس انجمن فلوربال استان قم از برگزاری نخستین دوره مربیگری این رشته ورزشی ویژه بانوان در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مهدی دستخوش اظهار داشت: بعد از ادغام چند فدراسیون ورزشی، رشته‌هایی نظیر فلوربال، طناب کشی، دارت، راگبی، کریکت، بیس‌بال و سافت‌بال به عنوان زیر مجموعه‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی و در استان‌ها به عنوان رشته‌های زیرپوشش هیئت‌های انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی مطلوبی که در هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم صورت گرفته و مدیریت صحیحی که در راس این هیئت وجود دارد، هر انجمن با کادر مشخص و فعال خود سعی در رشد و توسعه رشته‌های مختلف ورزشی زیرپوشش هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم دارند.

رئیس انجمن فلوربال استان قم اضافه کرد: این انجمن بعد از اعتمادی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت انجمن‌های ورزشی به من شد، با تشکیل کادر قوی و هماهنگ سعی در رشد و توسعه بیش از پیش فلوربال در قم کرده است.

این مسئول تصریح کرد: ما گام‌های نخستین خود را در راه شناساندن این رشته ورزشی به نوجوانان و جوانان و عموم مردم ورزش دوست قم برداشته‌ایم، مدرسه این رشته را در منطقه پردیسان راه اندازی کرده و حالا به موضوع آموزش آن توجه ویژه داریم.

دستخوش ابراز داشت: در حال حاضر تلاش می‌کنیم نیروی انسانی مرتبط با این رشته را با علم روز رشته ورزشی فلوربال آشنا کنیم. افراد مستعدی برای مربیگری، داوری و آموزش رشته فلوربال در قم داریم که تلاشمان این است که در تعامل با فدراسیون انجمن‌های ورزشی و انجمن فلوربال کشور این مهم هر چه سریع‌تر در قم محقق شود.

وی عنوان کرد: به همین منظور در نظر داریم نخستین بار در قم دوره مربیگری ویژه بانوان رشته ورزشی فلوربال را برگزار کرده و با توجه به استقبال خوبی که دختران و بانوان قمی از این رشته دارند، مربیان ما آموزش این رشته را به صورت اصولی ارائه داده و فلوربال را به عنوان یکی از رشته‌های موفق ورزش قم در آینده‌ای نزدیک معرفی کنیم.

رئیس انجمن فلوربال استان قم اذعان داشت: کمیته فلوربال استان قم در نظر دارد نخستین دوره مربیگری بانوان استان را در اسفند ماه امسال در شهر قم برگزار کند و اولویت شرکت در این کلاس با مربیان ورزش مدارس و آموزشگاه‌ها خواهد بود، ضمن اینکه در پایان به آنها مدرک مربیگری اعطا می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11800

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11800/نخستین-دوره-مربیگری-فلوربال-بانوان-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir