کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور فرهنگ‌سازی مصرف آب

طرح داناب در مدارس قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1391 ساعت 17:29

قم نیوز: مسئول آموزش راهنمایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح داناب در مدارس قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محسن احمد ناطق با اشاره به برگزاری طرح داناب در مدارس قم اظهار داشت: این طرح با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای استان قم در مدارس قم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح ۲۱۳ مدرسه راهنمایی استان قم شرکت خواهند داشت و از هر مدرسه سه دانش‌آموز به عنوان ناجی آب انتخاب می‌شود.

مسئول آموزش راهنمایی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را دیده و در مدارس در راستای فرهنگ‌سازی بهینه سازی مصرف آب تلاش می‌کنند.

وی افزود: در این راستا معاونان آموزشی مدارس به عنوان رابطان طرح عمل کرده و با برگزاری مسابقات و تشویق دانش‌آموزان به انجام فعالیت در این زمینه، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را نسبت به اهمیت این موضوع آگاه می‌کنند.

ناطق با اشاره به برگزاری همایش طرح داناب در ۲۵ بهمن‌ماه با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان قم، مسئولان استانی و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای استان قم اظهار داشت: در این همایش رابطان این طرح دعوت می‌شوند تا در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح توجیه شوند.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در استان قم خاطرنشان کرد: در قالب این طرح می‌توانیم صرفه‌جویی در مصرف آب را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم چرا که در این طرح سه ضلع خانواده، مدرسه و دانش‌آموز درگیر می‌شوند و هر یک به نوعی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11841

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11841/طرح-داناب-مدارس-قم-اجرا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir