کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدير و تشكر شهردار قم از اعضاي هيئت امناء ساخت ضريح مطهر ابا عبدالله الحسين علیه السلام

درگاه الکترونیک شهرداری قم , 6 اسفند 1391 ساعت 12:01

قم نیوز: محمد دلبري شهردار كلانشهر قم با حضور در حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسين علیه السلام از روند نصب ضريح حرم مطهر بازديد نمود.


به گزارش قم نیوز، در اين ديدار شهردار قم ضمن تقدير و تشكر از تلاشهاي بي وقفه هيئت امناي ساخت ضريح مطهر گفت:همت و اقدام بي نظير مردم قم با حمايت علماي معزز و همراهي مردم انقلابي و مذهبي قم،افتخار بزرگي است كه براي ساليان طولاني به يادگار خواهد ماند.

شهردار قم افزود:قم پايتخت مذهبي و فرهنگي ايران اسلامي با اجراي اين طرح همچنان الگوي شيعيان جهان اسلام است.

دلبري با بيان زحمات و تلاشهاي شبانه روزي اعضاي كارگاه ساخت ضريح مطهر حضرت امام حسين(ع) اذعان داشت:هم در شهر قم شاهد همت والاي شما بزرگواران بوديم و هم در اعزام كاروان ضريح مطهر به كشور عراق؛و در اين خصوص تلاشهاي فراواني صورت گرفت.

وي تصريح كرد: اكنون حاصل اين تلاش و همت و اقدام بي نظير در حال ظهور است و به زودي شيعيان جهان از اين اقدام مردم انقلابي و مذهبي قم بازديد خواهند كرد.

در ادامه اين بازديد پارچه باف مدير پروژه ساخت ضريح مطهر نيز با تشكر از شهردار قم به خاطر همكاري و تلاشهاي شهرداري قم در اجراي اين طرح گفت:به پشتوانه علماي معزز و مردم فهيم و مذهبي شهر قم اقدامي صورت گرفت كه نسلهاي متعدد از آن ياد خواهند كرد.

وي افزود:نصب ضريح مطهر طبق زمان بندي انجام شده در حال اجراست و حتما زودتر از موعد مقرر تحويل عتبه حسيني خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12172

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12172/تقدير-تشكر-شهردار-قم-اعضاي-هيئت-امناء-ساخت-ضريح-مطهر-ابا-عبدالله-الحسين-علیه-السلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir