کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم خبر داد

کنترل هوشمند خودروها در محدوده طرح ترافیک

خبرگزاری فارس , 6 اسفند 1391 ساعت 15:16

قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از كنترل هوشمند خودروها در محدوده طرح ترافيك شهرخبر داد.


به گزارش قم نیوز، دكتر مسيح الله معصومي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به افزایش تقاضای بیش از اندازه در هسته مرکزی شهر، از ۳ سال قبل محدوده طرح ترافیک توسط شورای ترافیک استان تعریف و به تایید شورای عالي ترافیک شهرهای کشور رسید که تا حدی حجم خودروها در این محدوده کاهش یابد.

وي افزود: در حال حاضر بمنظور رعایت انضباط بیشتر در عبور و مرور هسته مرکزی شهر ، حوزه معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداري قم با همکاری پلیس راهور استان ، اقدام به هوشمند سازی محدوده طرح ترافیک نموده و در صورتیکه پلاک خودروی وارد شده به محدوده طرح در لیست پلاک های مجاز به ورود نباشد ، خودروی متخلف اعمال قانون خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم اذعان داشت: همچنین این معاونت اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل پست استان نموده که قبوض جریمه و تصویر وسیله نقلیه متخلف به همراه روز و ساعت ورود به محدوده طرح به درب منازل افراد ارسال خواهد شد.

وي تصريح كرد: شهروندان محترم برای اخذ مجوز می توانند به سازمان حمل ونقل وترافیک به آدرس خيابان امام خميني،بعد از ميدان شهيد زين الدين،جنب سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري قم،سازمان حمل و نقل و ترافيك مراجعه نمايند.

لازم به ذکر است: محدوده طرح ترافیک خیابان های طالقانی ( حدفاصل عمار یاسر ، چهار راه بازار) ، بهار ، ارم وانقلاب را شامل می شود که ساعات محدودیت ۳۰/۷ لغایت ساعت ۱۴ و ۱۶ الی ۲۱ برای خودروهای فاقد مجوز می باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12182

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12182/کنترل-هوشمند-خودروها-محدوده-طرح-ترافیک

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir