کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم:

رزمایش الی بیت المقدس گوشه‌ای از توان بسیجیان غیور است

قم نیوز , 12 اسفند 1391 ساعت 23:56

قم نیوز: شهردار قم با صدور پیامی از تلاش‌های بسیجیان و فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس تقدیر کرد.


به گزارش قم نیوز، در پیام محمد دلبری آمده است: بسیجیان غیور و سربلند استان قم که یادگاران شش هزار شهید گلگون کفن پایگاه انقلاب و ام القرای جهان تشیع هستند در رزمایش الی بیت المقدس جلوه‌هایی از شور و حماسه را خلق کردند و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این پیام افزوده شده است: جوانان غیور قم در این رزمایش به دنیا نشان دادند که آماده هستند که در عرصه‌های مختلف جنگ نرم و سخت جانفشانی کرده و از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی نظام پاسداری کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بیست و نهمین رزمایش الی بیت المقدس در حالی طی روزهای دهم و یازدهم اسفند ماه با حضور ۱۷ هزار نفر از نیروهای بسیجی و سپاهی برگزار شد که در این رزمایش جلوه‌هایی از توان رزمندگان و بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ شهری به نمایش درآمد و شرکت کنندگان در این رزمایش توان خود در دفاع از ساختمان‌ها، مراکز حساس و کوی و برزن را به اجرا گذاشتند و نشان دادند که در هیچ عرصه‌ای به دشمنان اجازه عرض اندام نخواهند داد و هرگونه تهدیدی را در کمترین زمان ممکن خنثی می‌کنند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر خود را از تلاش خستگی ناپذیر بسیجیان دلیر و غیور قم و همچنین فرماندهان سپاه غیور علی بن ابیطالب(ع) به دلیل برگزاری باشکوه رزمایش الی بیت المقدس اعلام کنم.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12389

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12389/رزمایش-الی-بیت-المقدس-گوشه-ای-توان-بسیجیان-غیور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir