کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخستین کارناوال گل وگیاه قم در آستانه بهار به حرکت درآمد

سایت شهرداری قم , 27 اسفند 1391 ساعت 18:26

قم نیوز: نخستین کارناوال گل و گیاه شهرداری قم در آستانه نوروز ۱۳۹۲ همزمان با میلاد دختر نبی اکرم(ص) در قم به حرکت در آمد.


به گزارش قم نیوز، ۱۸ وسیله نقلیه مختلف از جمله تریلی،کامیون، کالسکه و دوچرخه با پوشش و المانهای گل های مختلف شامل۲۰ هزار از انواع گل، شاخه بریده و بوته های گل در خیابان استان قم به حرکت در آمدند.

این کاروان از بوستان نرگس حرکت خود را آغاز کرده و با عبور از میدان شهید صدوقی، ورزشگاه شهید حیدریان، میدان جانبازان، میدان شهید مطهری، میدان سعیدی، میدان امام خمینی و میدان آزادگان مسیر خود را با حضور در میدان ۷۲ تن ادامه می دهد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم در حاشیه این مراسم گفت: این کاروان در حقیقت نمایشگاه سیاری از گل و گیاه را به سطح شهر برده و به منزله یک نمایشگاه کوچک شهری، نه تنها به زیباسازی شهر کمک می‌کند بلکه به ارتقاء فرهنگ استفاده از گل و در پی آن افزایش سرانه مصرف گل کمک خواهد کرد.

ˈحسین رضایی نسبˈ افزود: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم برای نخستین بار این کارناوال گل را با در نظر گرفتن مشکلات و گرفتاری‌های شهروندان و برای ایجاد فضای جذاب در شهر ، در اقدامی خلاقانه راه اندازی کرد.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 12708

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12708/نخستین-کارناوال-گل-وگیاه-قم-آستانه-بهار-حرکت-درآمد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir