کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم خبر داد

رضایتمندی زائرین و مسافران نوروزی از روند خدمات رسانی در قم

قم نیوز , 5 فروردين 1392 ساعت 11:30

قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از ابراز رضایت زائرین و مسافرین نوروزی از روند خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی با اشاره به وضعیت فعالیت‌های خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم اظهار داشت: خوشبختانه امسال با تشکیل معاونت زائرین فعالیت مجموعه ستاد تسهیلات زائرین استان انسجام و هماهنگی خوبی در راستای رفاه مسافران پیدا کرده است.

وی با اشاره به هماهنگی بیش از ۵۰ نهاد و دستگاه دولتی در ستاد تسهیلات زائرین استان تصریح کرد: تاکنون وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی رضایتمندی مردم و مجموعه ستاد مرکزی را در پی داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به روند فعالیت‌های این اداره کل در خدمات‌رسانی به زائرین و مسافران نوروزی گفت: با امکانات ویژه‌ای که از سوی دولت برای میزبانی از زائرین و مسافران نوروزی فراهم شده خوشبختانه تاکنون خللی در خدمات‌رسانی رخ نداده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و گردشگری قم برای جذب گردشگران و زائران خاطرنشان کرد: وجود بارگاه کریمه اهل بیت سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و ۴۴۴ بقعه امامزادگان میراثی ماندگار برای قم است که سالانه گردشگران و زائران زیادی را به سمت این خطه مقدس جذب می‌کند.

موسوی به حضور سالانه بیش از ۲۰ میلیون گردشگر و زائر در استان قم اشاره کرد و افزود: با وجود زائرین در طول ایام سال به‌ویژه در مناسبت‌های ویژه در شهر مقدس قم، آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز هم بسیار مطلوب بوده است.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12896

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12896/رضایتمندی-زائرین-مسافران-نوروزی-روند-خدمات-رسانی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir