کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست سامانه 1888 شهرداری قم خبر داد:

سامانه 1888 پل ارتباط جديد مردم قم با شهرداري

7 فروردين 1392 ساعت 12:18

قم نیوز: سرپرست سامانه 1888 شهرداری قم از ثبت 80 پیام مردمی طی 20 روز فعالیت این سامانه در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ۱۸۸۸ شهرداری قم از ۲۰ روز گذشته اظهار کرد: کارکرد این سامانه نظارت بر عملکرد شهرداری، سازمان‌های تابعه و انجام امور مربوط به نظام انتقادات و پیشنهادات است.

وی افزود: چنانچه شهروندان از شهرداری، نهادهای تابعه، پرسنل و پروژه‌های شهری گلایه یا شکایتی داشته باشند می‌توانند پیام خود را در این سامانه ثبت کرده و از این طریق منتظر پیگیری شکایت خود باشند.

سرپرست سامانه ۱۸۸۸ شهرداری قم با بیان اینکه عدم حسن انجام وظیفه توسط پرسنل و احیاناً مسائل امنیتی از جمله مواردی هستند که شهروندان می‌توانند آنها را با این سامانه در میان بگذارند گفت: مسائل امنیتی به حوزه حراست و سایر موارد به بازرسی شهرداری ارجاع می‌شوند.

وی ادامه داد: سامانه ۱۸۸۸ تنها در ساعات اداری و روزهای کاری فعال بوده و بر خلاف ۱۳۷ کارها را به صورت فوریتی انجام نمی‌دهد ضمن اینکه برای ثبت شکایت در این سامانه نیاز به اعلام نام و شماره تماس شهروندان است و این اطلاعات به صورت محرمانه نگهداری می‌شوند و در اختیار سازمان‌ها و افراد دیگر قرار نمی‌گیرند.

رحیمی با بیان اینکه ممکن است اطلاعات خام از سوی شهروندان به این سامانه داده شود عنوان داشت: اپراتورهاي سامانه ۱۸۸۸ با آنالیز اطلاعات دریافتی به تجزیه و تحلیل آنها پرداخته و نتیجه را به اداره بازرسی یا حراست شهرداری منعکس می‌کنند.

سرپرست سامانه ۱۸۸۸ شهرداری قم از ثبت ۸۰ پیام مردمی طی ۲۰ روز فعالیت این سامانه در قم خبر داد و گفت: بیشتر شکایات مربوط به عملکرد مجموعه‌های تابعه شهرداری، کوتاهی در رسیدگی به شکایات مربوط به سامانه ۱۳۷ یا قابل توجیه نبودن بررسی‌ها بوده‌ است.


انتهای پیام/119/


کد مطلب: 12957

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12957/سامانه-1888-پل-ارتباط-جديد-مردم-قم-شهرداري

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir