کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جمع مسئولان هيئت‌هاي مذهبي:

آيت‌الله علوي گرگاني بر لزوم ترويج فرهنگ فاطمي تاكيد كرد

خبرگزاری مهر , 22 فروردين 1392 ساعت 13:12

قم نیوز: يكي از مراجع تقليد حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوي بشريت دانست و بر لزوم ترويج فرهنگ فاطمي تاكيد كرد.


به گزارش قم نیوز، آيت‌الله العظمي سيد محمدعلي علوي گرگاني شامگاه چهارشنبه در همايش فاطمي كه از سوي سازمان تبليغات اسلامي و شوراي هيئت‌هاي مذهبي در دفتر اين مرجع تقليد برگزار شد، با ذكر رواياتي، عزاداري براي ائمه اطهار(ع) به ويژه امام حسين(ع) را داراي ارزش و جايگاه والايي برشمرد.

اين مرجع تقليد از تلاش هيئت‌هاي مذهبي براي نشر دين و ارزش‌هاي اسلامي ابراز خرسندي كرد و در توصيه‌اي به مسئولان هيئت‌هاي مذهبي گفت: حسيني‌ها و هيئتي‌ها بدانيد كه در دستگاه امام حسين(ع) هستيد و قدر خودتان را بدانيد.

آيت‌الله علوي گرگاني، حضور خالصانه در برنامه‌هاي هيئت‌هاي مذهبي را زمينه‌ساز برچيدن گناه از جامعه دانست و ولايتمداري هيئت‌هاي مذهبي را تحسين كرد.

استاد برجسته حوزه علميه در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به فرارسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عزاداري براي آن حضرت و ترويج فرهنگ فاطمي را مهم دانست.

آيت‌الله علوي گرگاني مصيبت وارد شده بر حضرت زهرا(س) را بسيار سنگين دانست و افزود: مصيبتي كه بر آن حضرت گذشته است قابل توصيف نيست و وقتي امام زمان(عج) ظهور كنند و روضه مادرشان را بخوانند، شيعيان مي‌فهمند كه چه مصيبتي بر حضرت زهرا(س) گذشته است.

اين مرجع تقليد ضمن قدرداني از تلاش‌هاي سازمان تبليغات اسلامي و شوراي هيئت‌هاي مذهبي در ترويج فرهنگ دين، بر لزوم توسعه بيشتر فعاليت‌هاي ديني تاكيد كرد.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 13312

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13312/آيت-الله-علوي-گرگاني-لزوم-ترويج-فرهنگ-فاطمي-تاكيد-كرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir