کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای مدیریت قیمت صورت گرفت؛

درج قیمت میوه و تره بار بازارهای تحت پوشش سازمان میادین

28 ارديبهشت 1392 ساعت 14:56

قم نیوز: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از هماهنگی درج قیمت میوه و تره بار بازارهای تحت پوششش این سازمان در شبکه بازار سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حسن قنبری ضمن تأیید این خبر؛ هدف از این اقدام را در راستای مدیریت قیمت و کنترل بازار عرضه میوه و تره بار در استان ذکر کرد.

وی افزود: از زمان تاسیس سازمان میادین میوه و تره بار در سال ۱۳۷۶؛ این اولین بار است که ما وارد مقوله کنترل قیمت در بازار میوه و تره بار خواهیم شد.

قنبری تصریح کرد: در این طرح که از بازار بزرگ مرکزی میوه و تره بار پردیسان آغاز و به تدریج در تمامی بازارهای عرضه میوه و تره بار (ریحان) عملیاتی می شود، روزانه قیمت حداقل ۳۵ نوع میوه موجود در بازار تعیین و به بهره برداران ابلاغ می شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به لزوم نظارت دقیق در این طرح جهت دستیابی به نتیجه مطلوب گفت: کارشناسان سازمان به صورت تمام وقت در محل بازار حضور دارند تا به نحوه عرضه میوه و تره بار به طور دقیق نظارت داشته باشند.

وی افزود: به زودی کارگروهی متشکل از سازمان میادین کلانشهر قم، سازمان صنعت,معدن و تجارت و مجمع امور صنفی خدماتی بر امر توزیع میوه با قیمت مصوب نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 14073

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14073/درج-قیمت-میوه-تره-بار-بازارهای-تحت-پوشش-سازمان-میادین

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir