کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مطبوعات ارشاد:

فضای انتخابات در قم پرشور و بدون حاشیه است

خبرگزاری ايسنا , 20 خرداد 1392 ساعت 11:31

قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در شرایط کنونی با آغاز فرصت قانونی تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا فضای پرشور انتخاباتی در قم شکل گرفته است.


به گزارش قم نیوز، محمد خامه‌یار روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص نظارت دقیق این اداره کل بر اقلام تبلیغاتی کاندیداها تاکید کرد: این اداره کل در این ایام و حتی در روز جمعه نیز از 9 صبح تا هفت بعد از ظهر فعال بوده و خدمت رسانی به کاندیداها، چاپخانه‌ها و ... را در خصوص تایید اقلام تبلیغاتی انجام می‌دهد.
 
وی با اشاره به اینکه فضای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم پرشور و بدون حاشیه است، تاکید کرد: در برخی از اقلام تبلیغاتی کاندیداها مواردی نظیر انتخاب برخی شعارها داده شده و یا انتساب به قومیت‌ها مطرح شده بود که در این زمینه تذکرات لازم داده شده و موارد رفع شده است.
 
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه اقلام تبلیغاتی از 15 استان کشور در قم چاپ می‌شود ادامه داد: کاندیداهای 30 شهر به دلیل بالا بودن کیفیت و ارزان بودن قیمت چاپ و تولید اقلام تبلیغاتی خود را در قم انجام می‌دهند و البته در این زمینه نیز نظارت‌های لازم اعمال می‌شود.
 
وی به انتشار تبلیغات گروهی اشاره کرد و گفت: در مجموع روند خوبی بر تبلیغات انتخاباتی در قم حاکم است و شعارهای مطرح شده از سوی اغلب کاندیداها عاقلانه و در حیطه وظایف و اختیارات شورای شهر است.
 
خامه‌یار به کسب مجوز 10 لیست در انتخابات اشاره کرد و گفت: در برخی این لیست‌ها افراد دارای سابقه اجرایی و مدیریت حضور داشته و در برخی دیگر کاندیداهای جوان‌تر حضور دارند.

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14189

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14189/فضای-انتخابات-قم-پرشور-بدون-حاشیه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir