کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در همایش «حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح» صورت می‌گیرد

سخنرانی آیت‌الله مصباح در جمع بانوان ولایت‌مدار حامی جلیلی

خبرگزاری فارس , 21 خرداد 1392 ساعت 11:47

قم نیوز: دبیر ستاد انتخاباتی جلیلی در قم از برگزاری همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح امروز در قم خبر داد و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در این همایش سخنرانی می‌کند.


 به گزارش قم نیوز، محمدرضا زینلی‌بیک  با اشاره به برگزاری همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح اظهار کرد: این همایش از سوی جبهه پایداری و ستاد مردمی دکتر جلیلی در قم برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هدف این همایش تأکید برای حضور حداکثری در انتخابات و معرفی انتخاب اصلح است و اعضای شرکت‌کننده این همایش بانوان ولایت‌مدار حامی جلیلی هستند.
 
دبیر ستاد مرکزی انتخاباتی جلیلی در قم با بیان اینکه بخش عمده‌ای از جامعه را قشر بانوان تشکیل می‌دهند گفت: این همایش برای تشویق به حضور حداکثری و تحقق بخشیدن به حماسه سیاسی و معرفی کاندیدای اصلح از سوی بانوان حامی دکتر جلیلی برگزار می‌شود.
 
وی عنوان داشت: آیت‌الله مصباح‌یزدی در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد و احتمال حضور برخی بانوان نماینده مجلس شورای اسلامی در این همایش وجود دارد.
 
همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح ساعت 18 در سالن همایش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14198

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14198/سخنرانی-آیت-الله-مصباح-جمع-بانوان-ولایت-مدار-حامی-جلیلی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir