کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با صدور پیامی:

پيام تشكر ستاد جوانان استان قم محسن رضایی از اهالی قم

25 خرداد 1392 ساعت 13:45

قم نیوز: ستاد جوانان استان قم حامی محسن رضایی از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر تشکر کرد.


به گزارش قم نیوز،  اعضای این ستاد با صدور پیامی به نمایندگی از دکتر محسن رضایی از زحمات احتمالی که برای همسایگان و کسبه این خیابان به دلیل حضور بیشمار مردم و جوانان دوستدار و علاقمند دکتر رضایی در این ستاد عذرخواهی و طلب حلالیت کرند.
متن این پیام به شرح ذیل است: 
بسمه تعالی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
با  سلام و درود به اهالی محترم و همسایگان عزیز و کسبه صبور خیابان 19 دی  تاریخ ایران اسلامی همواره یادآور فداکاری ها و مبارزات انقلابی مردم مومن و شریف قم بوده و هست.

ستادجوانان دکتر محسن رضایی در قم بر خود لازم می داند از کلیه همسایگان و کسبه محترم و ولایت مدار خیابان 19 دی که واسعانه جوانان حامی دکتر محسن رضایی را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند و در این مدت صبورانه پذیرای جوانان بیشمار مراجعه کننده به ستاد دکتر محسن رضایی بودند؛ کمال تشکر و قدردانی را داشته باشد.

یکایک اعضای ستاد جوانان استان قم به نمایندگی از دکتر محسن رضاییاز زحمات احتمالی که برای همسایگان و کسبه محترم ایجاد گردید  عذرخواهی نموده  و از کلیه بزرگواران طلب حلالیت می نماید. سلامتی روزافزون شما را از خداوند متعال خواستاریم.

سایه مقام عظمای ولایت برسرهمگان مستدام باد
مسئول ستاد جوانان دکتر محسن رضایی – حامد نادری 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14319

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14319/پيام-تشكر-ستاد-جوانان-استان-قم-محسن-رضایی-اهالی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir