کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رئیس جمهور منتخب تعامل با قوای دیگر را سرلوحه کار قرار دهد

خبرگزاری فارس , 28 خرداد 1392 ساعت 11:49

قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رئیس جمهور منتخب با تعامل با قوای مقننه و قضائیه و عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب کشتی جمهوری اسلامی را سلامت به سرمنزل مقصود برساند.


به گزارش قم نیوز، آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی اظهار کرد: ملت ایران از روز اول انقلاب که به ندای امام خمینی (ره) پاسخ گفتند هدفشان برقراری اسلام و احکام قرآن بوده است.
 
وی ادامه داد: علما، مراجع و بزرگان هم هدفشان این است که اسلام رواج داشته باشد و پیاده شود اما اسلام باید با جمهوری اسلامی انجام شود یعنی اسلامیت و جمهوریت لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: تا امروز مردم یکصدا در همه عرصه‌ها حضور پیدا کردند و انتخابات هم به این معناست که سکان جامعه را به دست مجری دهیم تا بتواند با همکاری مجلس، قوه قضاییه و حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری این کشتی را به ساحل برساند.
 
مسعودی خمینی با اشاره به بازتاب حضور حماسی مردم در رسانه‌های خارجی اضافه کرد: بیگانگان تا قبل از انتخابات می‌گفتند مردم انتخابات را تحریم کنند و رأی ندهند بعد از اینکه انتخابات برگزار شد همه بلافاصله گفتند مردم خیلی خوب آمدند و انتخابات جالب و گسترده بود؛ اینها نشان می‌دهد که به هیچ وجه نمی‌شود به سخنان آنها اعتماد کرد.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار دقیق و روشنگرانه‌ای داشتند و مردم نیز در انتخابات حضور گسترده‌ای در عرصه داشتند و با حضور 72 درصدی حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14409

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14409/رئیس-جمهور-منتخب-تعامل-قوای-دیگر-سرلوحه-کار-قرار-دهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir