کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت نیمه شعبان:

برگزاری جشن موعود در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری مهر , 2 تير 1392 ساعت 13:38

قم نیوز: مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: ویژه برنامه های جشن میلاد منجی عالم بشریت در مسجد مقدس جمکران اعلام شد.


به گزارش قم نیوز، ابراهیم صدوقی ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت عنوان کرد: جشن میلاد از شامگاه یکشنبه با قرائت زیارت آل یاسین قبل نماز مغرب در صحن بزرگ مسجد مقدس آغاز می شود.
 
وی افزود: نماز مغرب و عشا یکشبنه شب به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه می شود و بعد نماز به ایراد سخنرانی می پردازند.
 
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در ادامه گفت: برنامه مداحی یکشنبه شب توسط سید رضا تحویلدار اجرا و نیمه شب یکشنبه نیز دعای کمیل توسط حاج احمد خلف زاده قرائت می شود.
 
صدوقی با اشاره به مراسم احیا شب میلاد تصریح کرد: مراسم احیا و مناجات و دعا برای تعجیل در ظهور صاحب الزمان بامداد دوشنبه از ساعت یک شروع شده و تا اذان صبح ادامه خواهد داشت که این مراسم توسط حجت الاسلام میلانی برگزار می شود.
 
وی در خصوص جشن روز میلاد اظهار داشت: مراسم جشن روز نیمه شعبان از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام اویسی آغاز می شود و پس از سخنرانی نیز مجید تال شاعر برجسته به شعرخوانی می پردازد.
 
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: پس از مراسم شعر خوانی حاج احمد نیکبختیان برنامه مداحی را اجرا می کند و نماز ظهر نیز به امامت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اقامه می شود.
 
صدوقی تصریح کرد: سخنران بعد از نماز ظهر دوشنبه آیت الله مکارم شیرازی است و حاج حسن هوشیار نیز به اجرای مراسم مداحی می پردازد.
 
وی تاکید کرد: شام ولادت نیز نماز مغرب و عشا به امامت آیت الله العظمی سبحانی اقامه و پس از نماز نیز به ایراد سخنرانی می پردازد؛ همچنین مراسم مداحی توسط حاج عباس حیدزاده و شعر خوانی توسط سید جواد شرافت اجرا می شود.


انتهای پیام/122


کد مطلب: 14579

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14579/برگزاری-جشن-موعود-مسجد-مقدس-جمکران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir