کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با آغاز فصل تابستان:

مراسم افتتاحيه مدارس فوتبال وفوتسال استان قم

6 تير 1392 ساعت 12:22

قم نیوز: مدارس فوتبال و فوتسال قم با حضور مدیرکل تربیت بدنی استان قم افتتاح شد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي هيأت فوتبال استان قم، مراسم افتتاحيه مدارس فوتبال وفوتسال استان قم با حضور مديران مدارس ، فوتبال آموزان و اولياء محترم در ورزشگاه تختي برگزار گرديد.

اين مراسم ساعت 18 روز چهارشنبه 5 تير ماه و همزمان با افتتاحيه طرح اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

عباس جهان بيني مدير کل ورزش و جوانان استان ، سيد مهدي غياثي معاون  ورزشي اداره کل ورزش و جوانان، کريم بهرامي رئيس هيأت فوتبال و ساير مسئولين اداره کل و هيأت فوتبال ، هيأت هاي مختلف ورزشي و مدارس فوتبال و فوتسال استان در اين مراسم حاضر بودند.

پس از تلاوت آياتي از کلام الله مجيد ، سرود جمهوري اسلامي ايران به صورت زنده اجرا گرديد و سپس مرشد زنگ آغاز اين مراسم را به صدا درآورد.

جهان بيني به ايراد سخناني در اين مراسم پرداخت.مديرکل ورزش و جوانان ضمن تبريک خلق حماسه سياسي و صعود تيم ملي فوتبال کشورمان به جام جهاني اظهار داشت : اين دو موضوع پر خير و برکت شور و شعف وصف نشدني در جامعه به ويژه در بين ورزشکاران و جوانان ايجاد کرد.

جهان بيني در ادامه در مورد  طرح اوقات فراغت گفت : دو هدف اصلي و اساسي اين طرح ،ايجاد جامعه سالم و پر نشاط و رونق ورزش همگاني و توأم با آن فراهم کردن بستري براي کشف استعدادهاي ورزشکاران در رشته هاي مختلف ورزشي مي باشد.

جهان بيني با اشاره به برگزاري دومين دوره المپياد محلات اعلام داشت : سال گذشته اين المپياد در چند رشته ويژه نوجوانان و جوانان دختر و پسر برگزار نموديم و طبق برنامه ريزي هاي انجام شده توسط اداره کل و ساير دستگاه هاي ذيربط ، سعي داريم تجربه موفق پارسال را با کيفيت و کميتي بهتر تکرار نماييم.

در ادامه اين مراسم که به مدت 2 ساعت به طول انجاميد ،فوتبال آموزان مدارس فوتبال و فوتسال به اجراي نمايشي تمرينات فوتبال پرداختند و در پايان مدارس فوتبال وفوتسال  استان از جلوي مسئولان اداره کل ورزش وجوانان و هيأت فوتبال رژه رفتند.


انتهای پیام/122


کد مطلب: 14692

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14692/مراسم-افتتاحيه-مدارس-فوتبال-وفوتسال-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir