کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی 48 ساعت گذشته رخ داد:

برخورد سه دستگاه خودرو در قم یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری مهر , 8 تير 1392 ساعت 13:25

قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج نفر در اثر برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر خبر داد.


به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به انجام 27 مورد عملیات طی 48 ساعت گذشته بیان کرد: طی 48 ساعت گذشته 11 مورد حریق، سه مورد نجات و 13 مورد ایمن سازی انجام گرفته است.
 
وی گفت: حریق های به وقوع پیوسته طی 48 ساعت گذشته شامل یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق انبار کاه، قسمتی از پارک جنگلی، یک کارگاه نجاری، چهار مورد ضایعات و سه مورد حریق خودرو می شود.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم بیان کرد: یک مورد انگشتربری، یک مورد سقوط فرد داخل گودال پنج متری در پردیسان که به موجب آن آتش نشانان از ایستگاه 6 و ایستگاه پردیسان به محل اعزام شده و مصدوم را از داخل گودال خارج کردند.
 
وی گفت: در تصادف سه دستگاه خودروی پراید، وانت بار و پژو با یکدیگر در حدفاصل باغ فدک و خیبر یک آقای 50 ساله فوت و پنج نفر یک خانم 25 ساله، دختر بچه چهار ساله، آقای 30 ساله، آقای 18 ساله و آقای 34 ساله مصدوم شدند.
 
جعفری ادامه داد: آتش نشانان از ایستگاه 12 و چهار به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را رها سازی کردند.
 
وی بیان کرد: سه مورد بازگشایی درب خودرو، 2 مورد رهاسازی گربه از داخل موتور خودرو و چهار مورد باز ماندن شیر آب از ایمن سازی‌های انجام شده توسط نیروهای آتش نشانی بوده است.


انتهای پیام/122
 


کد مطلب: 14741

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14741/برخورد-سه-دستگاه-خودرو-قم-یک-کشته-پنج-مصدوم-برجای-گذاشت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir