کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم:

روزه داران در ماه رمضان به تقویت باورهای دینی خود بپردازند

خبرگزاری تسنیم , 17 تير 1392 ساعت 12:32

قم نیوز: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان، روزه داران به تقویت باورهای دینی و علم آموزی فرا خواند.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمود نجاریان زاده معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: هر چه مضیف شخصیت گران‌قدرتری داشته باشد از آن ضیافت بیشتر برخوردار می‌شود.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: وقتی نفس کشیدن در این ماه حکم تسبیح را پیدا می‌کند و زمانی که خوابیدن در این ماه حکم عبادت را پیدا می‌کند، پس مطالعه و علم به سبب ارزش‌هایی که خداوند برای آن‌ها قرار داده است، به مراتب ثواب بیشتری خواهد داشت.
 
نجاریان زاده خطاب به روزه داران ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: امروز خود را همانند دیروز قرار ندهید، یا در حال تعلیم علم باشید، یا در حال آموزش و پژوهش زیرا به گفته پیامبر اکرم(ص) نشستن در محضر علما و یاد گرفتن از آن‌ها بسیار ارزشمند است.
 
وی با اشاره به این که یکی از گمشده‌های ما در دهه اخیر و در کل جهان بحث کنار گذاشتن دین و باورهای دینی است، افزود: مردم باید در ماه  مبارک رمضان به تعلیم در زمینه باورهای دینی خود بپردازند و آن‌ها را تقویت کنند.
 
نجاریان زاده خاطر نشان کرد: اگر گفته می‌شود دروغ نگویید، ارزش صداقت و رذالت کذب برای آن‌ها باور قلبی و دینی می‌شود و روزه داران می‌توانند در این ماه باورهای دینی را در قالب صداقت تقویت کنند و آن چه را که انجام می‌دهند، واقعا صادقانه باشد.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان اذعان داشت: تقویت باورهای دینی در واقع یاد گرفتن معارف و احکام دینی است و مراجعه به تفسیر قرآن کریم، زیرا آن چه که مهم است عمل به قرآن است.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 15010

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15010/روزه-داران-ماه-رمضان-تقویت-باورهای-دینی-خود-بپردازند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir