کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار قم عنوان کرد:

برگزاری نمایشگاه قرآن فرصتی مناسب برای پاسخ به نیازهای قرآنی جامعه

30 تير 1392 ساعت 10:10

قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای برطرف کردن نیازهای قرآنی جامعه است.


 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و مردم متدین ایران اسلامی در این ایام انس بیشتری در پیشگاه قرآن کریم دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در این خطه مقدس قطعا فرصت مناسبی برای برطرف کردن نیازها و آشنایی هرچه بیشتر مردم مومن و روزه‌دار با فعالیت‌های فرهنگی و منشورات مرتبط با قرآن کریم است که امیدواریم همه بتوانند از این فرصت ارزشمند بیشترین بهره‌مندی را داشته باشند.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف و متنوع در نمایشگاه قرآن و عترت قم، این نمایشگاه را از حیث کمی و کیفی درخور توجه دانست.
 
وی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر کتب علمی و پژوهشی در ارتباط با قرآن، فعالیت‌های هنری در شکل‌ها و سبک‌های مختلف نیز در دسترس است.
 
گفتنی است نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مرداد ماه در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا بوده و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید کنند.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 15398

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15398/برگزاری-نمایشگاه-قرآن-فرصتی-مناسب-پاسخ-نیازهای-قرآنی-جامعه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir