کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفتر تبليغات اسلامی:

اهانت به اماكن مقدس، بيانگر درماندگی نظام سلطه در برابر بيداری اسلامی است

خبرگزاری ايسنا , 30 تير 1392 ساعت 12:40

قم نیوز: دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم با صدور بيانيه ای، حادثه تروريستی حمله به بارگاه ملكوتی و مطهر حضرت زينب‌ كبری (س) را محكوم و تاکید کرد: اهانت به اماكن مقدس، بيانگر درماندگی نظام سلطه در برابر جريان بزرگ بيداری اسلامی است.


به گزارش قم نیوز، متن بيانيه به اين شرح است: حمله بی شرمانه به بارگاه ملكوتی و مطهر حضرت زينب (س) و تخريب بخشی از حرم مطهر موجب تاسف و تاثر فراوان گشته و قلب ميليون‌ها مسلمان عاشق اسلام و پيامبر اعظم (صل الله عليه و آله) را جريحه‌دار نمود.
 
بیانیه حاکیست: اهانت به اماكن مقدس، بيانگر درماندگی نظام سلطه در برابر جريان بزرگ بيداری اسلامی است و كيست كه نداند اين اقدامات نفرت‌انگيز و خلاف حقوق بشر با طراحی و حمايت مدعيان دفاع از حقوق بشر و در راستای ايجاد تفرقه و نزاع مذهبی در ميان مسلمانان به وقوع می‌پيوندد.
 
دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم ضمن محكوميت اين اقدام تروريستی و تسليت به امت اسلامی سراسر جهان اسلام و به ويژه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام و علمای جهان اسلام، وحدت و اتحاد و اقدامات هم‌افزای علماء و امت اسلامی سراسر جهان اسلام را در قبال اين اهانت‌ها ضروری می‌داند. 
 

انتهاي پیام/122


کد مطلب: 15411

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15411/اهانت-اماكن-مقدس-بيانگر-درماندگی-نظام-سلطه-برابر-بيداری-اسلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir