کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخستین کارواش تمام اتوماتیک ویژه تاکسی‌های درون شهری قم افتتاح شد

خبرگزاری ايسنا , 22 مرداد 1392 ساعت 13:57

قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه اندازی و افتتاح کارواش تمام اتوماتیک با مشارکت بخش خصوصی در مجاورت ساختمان اداری تاکسیرانی خبر داد.


به گزارش قم نیوز، اقبالیان روز دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: این کارواش با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه ای بالغ بر 550میلیون ریال برای نخستین بار در استان احداث و با بکار گیری مدرن ترین سیستم ها هم اکنون فعال می باشد.
 
وی بیان داشت: ضمن هماهنگی های صورت گرفته ، کلیه تاکسی های تحت پوشش سازمان از خدمات نیم بهاء این کارواش برخوردار هستند و انشاءا... از این پس نظافت تاکسی ها بیشتر از گذشته در اولویت قرار خواهد گرفت .
 
اقبالیان در ادامه نیز به پیگیری های بعمل آمده از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم و مکاتبات صورت گرفته با فرمانداری جهت دریافت حق الزحمه رانندگان تاکسی در اختیار انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر اشاره کرد و بیان داشت: در این خصوص مبلغ 350میلیون ریال اخذ و به رانندگان عزیز پرداخت گردید.
 
وی افزود: تعداد 370 دستگاه تاکسی بر اساس ابلاغ های صادره در اختیار فرمانداری قرار گرفته بود و این تاکسی ها از ساعات اولیه بامداد روز انتخابات تا فردای آن روز در حال سرویس و ارائه خدمات بوده اند در امر حمل ونقل انتخابات حضوری فعال داشتند.
 
انتهاي پیام/123


کد مطلب: 15583

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15583/نخستین-کارواش-تمام-اتوماتیک-ویژه-تاکسی-های-درون-شهری-قم-افتتاح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir