کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم خبر داد:

کشف 250 کیلو سوهان غیربهداشتی در قم

خبرگزاری فارس , 10 شهريور 1392 ساعت 10:22

قم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف و ضبط 250 کیلوگرم سوهان غیربهداشتی و فاقد شناسه نظارت در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز،  مهدی ریاضی امروز در خصوص وضعیت نظارت بر واحدهای صنفی در بخش‌های مختلف گفت: در پی گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی قم مبنی بر کشف سوهان غیربهداشتی و فاقد شناسه نظارت، در این خصوص موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: در پی اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان 250 کیلوگرم سوهان غیر بهداشتی از 10 واحد صنفی کشف و ضبط شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده در این خصوص تشکیل شده و در شعبه بهداشت اداره کل تعزیرات قم در دست بررسی است.
 
وی در ادامه از کشف و ضبط 108 قالب یخ 12 کیلویی فاقد مجوز عرضه در قم خبر داد و اظهار کرد: پس از ارائه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم در این زمینه نیز پرونده تشکیل شده و در دست بررسی است تا با متخلفان برخورد لازم صورت گیرد.
 
ریاضی به ارائه گزارشی از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده بود که یک شرکت تولیدی محصولات بهداشتی در عرضه تولیدات خود اقدام به کم‌فروشی می‌کند.
 
وی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته و اخذ دفاعیات این شرکت تاکید کرد: در نهایت این شرکت تولیدی به پرداخت 68 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در پروانه این شرکت نیز مهر تخلف نخست به ثبت رسید.

انتهای پیام/123


کد مطلب: 15792

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15792/کشف-250-کیلو-سوهان-غیربهداشتی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir