کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداری و مالی شهرداری قم:

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شهرداری قم تمدید نمی‌شود

خبرگزاری فارس , 19 شهريور 1392 ساعت 11:54

قم نیوز: معاون اداری و مالی شهرداری قم گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون دعوت به همکاری شهرداری قم به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا پوریافر اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام دعوت به همکاری شهرداری قم در روز پنجشنبه 21 شهریورماه جاری به پایان می‌رسد و این زمان به هیچ‌ وجه تمدید نخواهد شد.
 
وی بیان کرد: شهرداری قم به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین برادران و خواهران بومی استان قم که دارای مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر و حائز شرایط باشند با برگزاری آزمون علمی و مصاحبه تخصصی، به صورت قرارداد موقت دعوت به همکاری می‌کند.
 
معاون اداری و مالی شهرداری قم اذعان داشت: متقاضیان باید تا تاریخ 21 شهریور ماه به سایت شهرداری قم به نشانی www.qom.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام در رشته مورد تقاضا اقدام کنند.
 
وی با اشاره به شرایط لازم برای شرکت در آزمون دعوت به همکاری شهرداری قم گفت: تابعیت ایرانی و تعهد و التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انجام خدمت زیرپرچم یا معافیت قانونی درصورت مشمول بودن، عدم اعتیاد به مواد مخدر ومحکومیت به فساد، عقیده، تدین و عاملیت به احکام اسلامی، داشتن توانایی جسمی لازم برای شغل مورد تقاضا و صحت و سلامتی کامل، عدم اشتغال داوطلب به صورت رسمی، ثابت، پیمانی، کارگری و شرکتی در دستگاه‌های دولتی، اجرایی و یا نهادهای انقلاب اسلامی و داشتن مدرک تحصیلی در مقطع مورد نیاز از شرایط ثبت نام بوده و حداکثر سن تا پایان تاریخ اول مهر ماه سال جاری برای تمام مدارج تحصیلی 30 سال تمام است.
 
پوریافر تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط باید مدارک خود راحداکثر تاپایان وقت اداری روز پنج‌شنبه این هفت با پست سفارشی به صندوق پستی 3556 شهرداری قم ارسال کنند.

انتهای پیام/123


کد مطلب: 15873

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15873/مهلت-ثبت-نام-آزمون-استخدامی-شهرداری-قم-تمدید-نمی-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir