کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

نیت پاک سرلوحه فعالیت‌های اجتماعی قرار گیرد

خبرگزاری فارس , 20 شهريور 1392 ساعت 13:58

قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: کسانی که در عرصه اجتماع خدمت می‌کنند باید نیت خود را برای خدا پاک کنند و برای رضایت پروردگار به اعمال نیکو بپردازند.


به گزارش قم نیوز، سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روسا و کارکنان دفاتر یگان ویژه ناجا گفت: اجر و پاداش خداوند در روز قیامت قسمت کسانی می‌شود که دارای ایمان کامل و تقوا هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: این 2 صفت در تمام شئونات زندگی بشری دخالت دارد و حتی تفاوتی ندارد فردی دارای مقامات بالا، سرباز، فرمانده یا فردی عادی باشد.
 
استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که 124 هزار پیامبر برای پایه‌ریزی ایمان و تقوا مبعوث شده‌اند، گفت: امامان هیچ گناه و معصیتی ندارد ولی ما بندگان اهل گناه و معصیت هستیم به طوری که برای جلوگیری از معصیت و گناه باید از خدا اطاعت کنیم.
 
وی با اشاره به اهمیت امامزادگان گفت: فرزندان امامان دارای مقام و منزلت هستند و حتی خاندان عصمت و طهارت مانند حضرت معصومه (س) پس از گذشت یک‌هزار سال هنوز مورد عزت است و این احترام را به دلیل اطاعت امر به خدا به دست آورده‌اند.
 
آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به سخنی از امام محمد باقر (ع) گفت: این امام بزرگوار فرمود «خداوند با هیچ فردی قوم و خویشی ندارد و تنها عمل و نیت افراد را معیار قرار می‌دهد» بنابراین هر اندازه نیت انسان پاک‌تر باشد در پیشگاه الهی اجر بیشتری دارد.
 
وی ضمن خطاب قرار دادن حاضران جلسه گفت: شما که در عرصه اجتماع خدمت می‌کنید نیت خود را برای خدا پاک کنید و برای رضایت پروردگار به اعمال نیکو بپردازید.

انتهای پیام/123


کد مطلب: 15904

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15904/نیت-پاک-سرلوحه-فعالیت-های-اجتماعی-قرار-گیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir