کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

دستگیری 78 تبعه خارجی غیر مجاز در کوره‌های آجرپزی قم

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1392 ساعت 10:46

قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از پاکسازی نقاط آلوده طی بازرسی از برخی کوره‌های آجرپزی غیر فعال در استان خبر داد و گفت: در این طرح 78 نفر تبعه خارجی غیر مجاز دستگیر شدند.


به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته طی هماهنگی با مقام قضایی استان برخی از کوره‌های آجرپزی واقع در محور قم – کاشان مورد پاکسازی قرار گرفت.
 
وی گفت: تعداد قابل توجهی از این کوره‌ها غیر فعال هستند که با توجه به وجود آن‌ها در حاشیه شهر به پاتوق افراد مجرم و غیر مجاز تبدیل شده است.
 
به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان قم سطح بهداشت در این محل‌ها بسیار پایین است و این باعث بروز انواع بیماری و انتقال آن به شهر می‌شود.
 
اسدی افزود: طی هفته گذشته این دومین طرحی است که به مرحله اجرا در آمد و در آن یگان ویژه استان و کلانتری 36 با 13 اکیپ موتوری و پنج اکیپ خودرویی حضوری مقتدرانه داشتند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه این طرح تا پاکسازی تمام نقاط آلوده در حاشیه شهر ادامه دارد گفت: در این طرح که از کوره آجرپزی متروکه بازرسی شد 78 نفر تبعه غیر مجاز خارجی دستگیر و 10 موتورسیکلت فاقد مدارک نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/123


کد مطلب: 16009

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16009/دستگیری-78-تبعه-خارجی-غیر-مجاز-کوره-های-آجرپزی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir