کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمدی چهر در گفتگو با مهر:

توزیع برنج دولتی بین هیئت های مذهبی قم آغاز شد

خبرگزاری مهر , 8 آبان 1392 ساعت 12:15

قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از آغاز توزیع برنج دولتی بین هیئت های مذهبی قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، امیر محمدی چهر، ابراز داشت: توزیع برنج دولتی بین هیئت های مذهبی قم از روز گذشته آغاز و با توجه به تقاضای هیئات تا پایان  ماه صفر ادامه خواهد داشت.
 
وی درباره قیمت و نوع برنج توزیعی گفت: برنج توزیعی از نوع برنج سفید آمریکایی و به قیمت هر کیلو دو هزار و 150 تومان است و همچنین برنج پر  محصول هندی نیز از نوع دیگری است که به قیمت هر کیلو هزار و 600 تومان بین هیئات توزیع می شود.
 
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد:‌ قند و شکر نیز بین هیئات به قیمت هر کیلو هزار و 900 تومان توزیع خواهد شد که احتمال کاهش قیمت وجود دارد.
 
وی از توزیع حبوبات نیز بین هیئات خبر داد و گفت: در توزیع اقلام اعلام شده محدویتی وجود ندارد و  هیئاتی که لیست آنان در بازرگانی وجود دارد و مورد تائید سازمان تبلیغات قرار گرفته اند می توانند برای دریافت اقلام درخواستی به سازمان صنعت، معدن و تجارت قم مراجعه کنند.
 
محمدی چهر درباره توزیع روغن نیز گفت: دستورالعملی برای توزیع روغن بین هیئات تاکنون ارائه نشده است.
 
وی در ادامه اظهار داشت:‌با توجه به پیش بینی ها و میزان مصرفی که در سالهای گذشته انجام شده استان قم در ماه محرم و صفر تقریبا هزار تن برنج دولتی و 150 تن قند و شکر را از سازمان صنعت و معدن دریافت می کند.

انتهای پیام/125


کد مطلب: 16286

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16286/توزیع-برنج-دولتی-بین-هیئت-های-مذهبی-قم-آغاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir