کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد

کشف 1800 قلم انواع داروی قاچاق و غیرمجاز در قم

خبرگزاری فارس , 9 آبان 1392 ساعت 11:12

قم نیوز: مدیر نظارت بر امور دارو و مواد اعتیاد‌آور دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با کشف انبار داروهای قاچاق و کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در قم 1800 قلم انواع داروی قاچاق کشف شد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حمید اورعی با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص نگهداری و توزیع داروهای قاچاق در زیرزمینی در یکی از محلات قم گفت: با هماهنگی کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی و اخذ مجوزهای قضایی این محل شناسائی و مورد بازرسی قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه در این محل انواع داروهای قاچاق و غیرمجاز از قبیل داروهای مخدر، جنسی، چاقی و لاغری کشف شد افزود: پس از بازرسی‌های انجام گرفته از این محل، 1800  قلم انواع دارو به ارزش 5 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
 
مدیر نظارت بر امور دارو و مواد اعتیاد‌آور دانشگاه علوم پزشکی قم ساخت و تولید داروهای چاقی و لاغری را از دیگر تخلفات این واحد غیرمجاز اعلام کرد و گفت: در این کارگاه پودرهای چاقی و لاغری غیرمجاز بومبا و افلاطون داخل کپسول‌های خوراکی قرار می‌گرفت و در برخی عطاری‌های متخلف به فروش می‌رسید.
 
وی از دستگیری دو متهم در این پرونده خبر داد و گفت: پس از جمع‌بندی و ارزیابی نهایی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضائی ارسال شد.
 
اورعی خاطرنشان کرد: شهروندان به صورت شبانه‌روزی می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 36706443 برای دریافت اطلاعات مربوط به دارو، شکایت و ارائه گزارشات مردمی اقدام کنند.
 
انتهای پیام/125


کد مطلب: 16314

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16314/کشف-1800-قلم-انواع-داروی-قاچاق-غیرمجاز-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir