کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد:

تجهیز تقاطع‌های پرترافیک شهر قم به سیستم کنترل هوشمند

خبرگزاری فارس , 25 آبان 1390 ساعت 16:05

قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تمام تقاطع‌های پرترافیک شهری تا پایان سال به سیستم هوشمند کنترل ترافیک مجهز می‌شوند.


به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان امروز  با اشاره به اجرای طرح حمل و نقل ترافیکی در استان قم، اظهار کرد: تقاطع‌های معابر شهری استان با توجه به سیاست‌های اخیر شهرداری قم، به سیستم کنترل هوشمند ترافیکی مجهز می‌شوند.

وی افزود: سازمان حمل و نقل ترافیک به منظور هوشمندسازی و روان‌سازی بار ترافیکی، شش تقاطع پرترافیک استان را به این سیستم مجهز کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: در حال حاضر ۳۰ تقاطع پرحجم در استان وجود دارد که تقاطع خیابان هفت تیر و کیوانفر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین تقاطع‌های شهری بوده که به سیستم کنترل هوشمند ترافیکی مجهز شده است.

وی تصریح کرد: با مطالعات انجام گرفته توسط کارشناسان مرکز کنترل ترافیک در زمینه هوشمندسازی ترافیک شهری، تمام سیستم‌های کنترل ترافیک که به صورت اداری فعالیت می‌کنند، به این مرکز متصل بوده و کنترل می‌شوند.

اقبالیان با بیان اینکه اجرای این طرح در ۲۴ تقاطع شهری دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تمام تقاطع‌های پرترافیک شهری تا پایان سال به سیستم هوشمند کنترل ترافیک مجهز می‌شوند.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 1643

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1643/تجهیز-تقاطع-های-پرترافیک-شهر-قم-سیستم-کنترل-هوشمند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir