کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دومين همايش صنعت چوب قم صورت می گیرد:

تبيين ظرفيت شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع)

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 12 آذر 1392 ساعت 13:40

قم نیوز: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم از تبيين و معرفي نخستين شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع) (قنوات) قم در دومين همايش صنعت چوب كشور خبر داد .


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، مهندس روح الله ابراهیمی در ديدار عامل خوشه مبلمان قم اظهارداشت:  دومين همايش صنعت چوب استان قم با مشاركت اتحاديه درودگران و خوشه مبلمان استان و همكاري ساير دستگاه ها 19 اذر ماه در سالن اجتماعات وتوس برگزار مي گردد.
وي با اشاره به اهداف اين همايش گفت: دست اندركاران برگزاري اين همايش در تلاش هستند با تبيين دستاوردها و جايگاه صنعتي چوب،  توانمندي استان را به نمايش گذاشته و اعلام نيازها و مشكلات خود به بخش دولتي براي جلب حمايت هاي آن ها را هماهنگ و جمعي داشته باشند.
وي منسجم عمل كردن فعالان صنعت چوب براي بالا بردن بهره وري و بهره گيري از سود حاصله از ظرفيت سازيهاي صورت  گرفته در اين صنعت در قم را از ديگر اهداف برشمرد و خاطر نشان ساخت: رصد ظرفيت هاي استان و كمك به واحدهاي صنعتي براي جلوگيري از خروج ارزش افزوده اين صنعت از استان وظيفه خوشه كسب و كار مبلمان استان را دو چندان مي كند.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم يكي از فرصت ها و ظرفيت هاي استان قم در صنعت درودگري را وجود شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع)(قنوات) دانست و گفت: شركت شهركهاي صنعتي قم در راستاي سياست هاي حمايتي خود از صنعت چوب اقدام به راه اندازي و استقرار فعالان صنعتي در اين بخش در شهرك صنعتي ثامن الائمه(ع) نمود و خوشبختانه اتحاديه و سرمايه گذاران پاسخ مناسبي به تلاشهاي صورت گرفته به اين شركت دادند.
وي اضافه كرد: اين استقبال به گونه ايي بود كه در كوتاه ترين زمان ممكن فاز نخست شهرك به متقاضيان واگذار گرديد و همزمان عمليات آماده سازي فاز دوم آغاز شد كه پيش بيني مي كنيم در كوتاه ترين زمان و قبل از سال جديد فاز دوم نيز در اختيار صنعتگران قرار گيرد.
مهندس ابراهيمي همچنين بر ضرورت همكاري نزديك عامل خوشه مبلمان قم با فعالان صنعت چوب استان تاكيد كرد و بيان داشت: اميدواريم با استقرار واحدهاي صنعتي بزرگ و به نام استان در اين شهرك ضمن اشتغالزايي قابل توجه،  شاهد تبديل شدن شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع) به عنوان قطب صنعتي و نمايشگاهي منطقه باشيم.
 
 انتهای پیام/125


کد مطلب: 17085

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/17085/تبيين-ظرفيت-شهرك-صنعتي-صنفي-ثامن-الائمه-ع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir