کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

نیازمند پیشنهادات سازنده شهروندان هستیم

خبرگزاری فارس , 28 آبان 1390 ساعت 15:06

قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: شهروندان قمی می‌توانند با پیشنهادات سازنده خود ما را در ساماندهی شبکه‌های ارتباط شهری قم یاری کنند.


به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بازدید کرد.

وی در بازدید از وضعیت موجود و پروژه‌های عمرانی سازمان پایانه‌ها ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه‌های جاری سازمان گفت: شهر مقدس قم به لحاظ وجود بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران باید در خدمات رسانی و جلب رضایت مسافرین در بین سازمان‌های مشابه در سطح کشور جز سازمان‌های تراز اول باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه از جمله اهداف این معاونت روان سازی ترافیک، گسترش ناوگان حمل و نقل همگانی نوین، بهبود وضعیت هندسی و ایمنی شبکه معابر، توسعه و تجهیز پارکینگ‌های عمومی و مطالعه و ساماندهی شبکه‌های ارتباطی است، عموم شهروندان را به ارائه پیشنهادات سازنده دعوت کرد.

وی در ادامه بر تسریع در راه اندازی محوطه و سالن پایانه‌های مسافری تاکید کرد و ایجاد امکانات رفاهی برای آسایش هر چه بیشتر مسافران را ضروری دانست.

معصومی افزود: باید تمهیداتی فراهم شود تا فروش بلیط اینترنتی برای مسافران میسر و شرکت‌های حمل و نقلی موجود در سالن‌های جدید الاحداث فراهم شده و بیشترین خدمات به مسافرین و زائرینی که قصد تشرف به شهر مقدس قم دارند ارائه شود.

وی گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت حمل و نقل و سازمان‌های تابعه باید به بهترین شکل ممکن برای مردم منعکس شود تا شهروندان ضمن اطلاع از عملکرد به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و امکان بهره برداری بهینه فراهم شود.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 1709

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1709/نیازمند-پیشنهادات-سازنده-شهروندان-هستیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir