کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در قم

سومین جشنواره سراسری فیلم بسیج بال زرین برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 13 آذر 1392 ساعت 10:47

قم نیوز: مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: سومین جشنواره سراسری فیلم بسیج بال زرین در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه امسال‌ در قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، سید سجاد موسوی در  دیدار اعضای سومین جشنواره سراسری فیلم بسیج با عنوان بال زرین با آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار کرد: این جشنواره در قالب فیلم و فیلمنامه به همت سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.
 
مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: ‌150 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 65 اثر در قالب فیلم‌نامه بود و از بخش فیلم‌نامه 15 اثر به جشنواره ارسال شده است. 
 
موسوی با اشاره به اینکه این جشنواره اکنون مرحله داوری آثار با حضور داوران کشوری در حال انجام است تصریح کرد: در بخش فیلم 35 اثر به بخش مسابقه راه پیدا کرده است.
 
وی از برگزاری سومین جشنواره سراسری فیلم بسیج با عنوان بال زرین 27 و 28 آذرماه در قم خبر داد و افزود: افتتاحیه این جشنواره در تالار وتوس و اختتامیه آن در تالار شهید آوینی برگزار می‌شود.
 
مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار کرد: موضوعاتی مانند انقلاب و دفاع مقدس،‌ بیداری اسلامی،‌ مضامین آیینی و اجتماعی برای جشنواره سراسری بسیج انتخاب شده است.
 
موسوی خاطر نشان کرد:جشنواره سراسری فیلم بسیج به صورت دوسالانه برگزار می‌شود ولی استقبال از جشنواره سال‌جاری نسبت به دوره گذشته بهتر بوده است.
 
وی  به برگزاری کارگاه‌های تخصصی فیلم سازی اشاره و عنوان کرد:‌ این کارگاه‌ها با حضور علی شاه حاتمی و روحانی از اساتید دانشگاه هنر و بهترین کارگردان فعال در عرصه دفاع مقدس برگزار می‌شوند.
 
انتهای پیام/ 125


کد مطلب: 17101

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/17101/سومین-جشنواره-سراسری-فیلم-بسیج-بال-زرین-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir