کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

2 آذر 1390 ساعت 15:26

قم نیوز: مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم، روز جمعه 4 آذر ماه در سالن اجتماعات مرکز فقهی اهل بیت (ع)‌ برگزار می گردد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام شوذب شیری با اشاره به پایان برگزاری مسابقات قرآن کریم استان قم گفت: پس از ۶ روز رقابت بین شرکت کنندگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم قم در گروه های برادران و خواهران و مقاطع سنی بزرگسالان ونوجوانان، نتایج این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان قم افزود: این مسابقات مجموعه در ۲۸ رشته برگزار گردید که به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز ارزنده ای از سوی اداره کل اوقاف وامور خیریه قم اهدا و نفرات اول جهت حضور در مرحله سراسری مسابقات به نمایندگی از جامعه قرآنی استان معرفی خواهند شد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قم در ادامه خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه از کلیه جامعه قرآنی استان، اساتید قرآنی و مسئولین استان دعوت به عمل آمده است و مهمان ویژه و سخنران این مراسم آیت الله حائری شیرازی امام جمعه شیراز خواهندبود.

لازم به ذکر است اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات استانی قران کریم در روز جمعه ۴ آذر بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات مر کز فقهی اهل بیت (ع) واقع در میدان معلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 1881

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1881/اختتامیه-سی-چهارمین-دوره-مسابقات-قرآن-کریم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir