کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع):

رزمایش‌های بسیج شکل رزمی حضور مردم در صحنه است

خبرگزاری فارس , 13 اسفند 1392 ساعت 9:55

قم نيوز:‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: انجام رزمایش‌های بسیج به ویژه رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، شکل رزمی حضور مردم در صحنه است و امیدواری دوستان نظام و ترس دشمنان را به دنبال دارد.


به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد علی مختاران با اشاره به رزمایش اخیر گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر اظهار داشت: هدف این رزمایش که همان ارتقاء توان رزمی گردان‌های واکنش سریع و همچنین نمایش توان بازدارندگی رزمی نیروهای مردمی بود به خوبی محقق شد.

وی با بیان اینکه مردم ما بخش عظیمی از توان ایستادگی و بازدارندگی خود را در راهیپمایی ۲۲ بهمن نشان دادند، ابراز داشت: بهترین عامل بازدارندگی حضور بسیج است که منتخبی از قشر جوان و حتی میانسال و بزرگسال با شکل و شمایل نظامی و رزمی با زیباترین جلوه در میدان رزم حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) ابراز داشت: دشمنان ما به این نتیجه رسیدند که مردم ما هم در صحنه‌هایی مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می‌یابند و هم اینکه لباس رزم پوشیده و در رزمایش‌ها آمادگی نظامی خود را ارتقاء می‌بخشند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان گردان‌ها در راستای حفظ ولایت فقیه و سایر ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی بدون هیچ چشمداشتی در هوای سرد و شرایط سخت مناطق رزمایش حضور یافتند، خاطرنشان کرد: حضور ایشان این پیام را دارد که ملت و به ویژه جوانان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و در صحنه‌های نبرد قدرت واقعی خود را به رخ دشمن خواهند کشید.

مختاران با بیان اینکه رزمایش، یقینا بازگو کننده بهترین نمایش رزم ملت ایران است گفت: انجام این رزمایش مایه امیدواری برای دوستان نظام و انقلاب و مایه ترس و یاس دشمنان انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 20192

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/20192/رزمایش-های-بسیج-شکل-رزمی-حضور-مردم-صحنه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir